Gå til innhold

golf / seiling


harald_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er galt med folk? Golf er da aldeles ingen "snobbete" sport. Driver med det selv, og jeg sprader rundt i alt som ikke lukter merkeklær og finpussede golfkøller på golfbanen.

 

Jeg driver også med seiling - seiler laser, og jeg synes det er utrolig morsomt.

 

Hvordan kan du kalle noe av det snobbete? Som all idrett så er det ikke gratis. :roll:

 

Uvitende fjols! :realmad:

Lenke til kommentar
Hva er galt med folk? Golf er da aldeles ingen "snobbete" sport. Driver med det selv, og jeg sprader rundt i alt som ikke lukter merkeklær og finpussede golfkøller på golfbanen.

 

Jeg driver også med seiling - seiler laser, og jeg synes det er utrolig morsomt.

 

Hvordan kan du kalle noe av det snobbete? Som all idrett så er det ikke gratis. :roll:

 

Uvitende fjols! :realmad:

Enig, å seile laser er ikke _spesielt_ snobbete.

 

Dog, det er hva man gjør det til!

Lenke til kommentar
Seiling er mest snobbete for det er sinnsykt mye dyrere enn golf!

Er veldig gratis å være mannskap skal jeg si deg.

 

Edit: Og golf trenger overhodet ikke være snobbete, jeg mener bare at det er slik at seiling er minst snobbete av de to.

Endret av nr.4
Lenke til kommentar
Uvitende fjols! :realmad:

hum, uvitende? jeg har seilt optimistjolle/ejolle i 9år. Seiler nå fordekk på en X-332 som har vunnet stort sett alt den har vært med i i år. Tror ikke jeg er _så_ uvitende...

Tviler sterkt på at han siktet til deg.

 

 

 

Btw, hvor driver du på med den X-båten? :)

Lenke til kommentar
Seiling er mest snobbete for det er sinnsykt mye dyrere enn golf !

 

Men hvis du ser på situasjonen så er det jo helt klart at golf er mer snobbete enn seiling da .. siden det ser litt vilt ut på seile bildet :yes:

og hva slags grunnlag har du for å si det, jeg har en optemist (brukt) verdt 1000 og en laser (også brukt) til 3000 dette er helt kurante båter, spesielt laseren.

 

og hvor mye koster et golfsett?

Lenke til kommentar
Men hvis vi sier: Hvilken sport har det mest snobbete image'et i media, da blir saken en annen... eller??

I den grad seiling er i media så vil jeg ikke si sporten framstår som så veldig snobbete. Hvis du ser seiling på tv er det enten Siren, eller bilder fra nokia oops cup (en serie med regattaer for ville trimaraner (trimaraner er båter med tre skråg)) ellerno noe i den duren

Endret av harald_
Lenke til kommentar
Men hvis vi sier: Hvilken sport har det mest snobbete image'et i media, da blir saken en annen... eller??

I den grad seiling er i media så vil jeg ikke si sporten framstår som så veldig snobbete. Hvis du ser seiling på tv er det enten Siren, eller bilder fra nokia oops cup (en serie med regattaer for ville trimaraner (trimaraner er båter med tre skråg)) ellerno noe i den duren

Og jorden-rundt-løpet med dJuice-båten....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...