Gå til innhold

Gode gamle spill som burde bli remade?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2 spill skulle jeg ønske fikk en remake i dagens grafikk, enten på pc,ps2 eller gamecube

 

1: The Legend Of The Dragoon, ikke så allt for gammelt, en klassiker innen psone spillene, hadde hylet spill verdenen hvis dette hadde blitt remaka på enten ps2 eller pc.

 

2: The Legend of zelda: a link to the past, tenk dette zelda spillet i samme grafikk som det som kommer neste år :dribble:

Lenke til kommentar
The Neverhood..

De som rører the NeverhOod må dø!

 

 

Det eneste som kunne blitt forandret er å gjøre om alle bildene og filmene til high-rez. (Noe som dreamworks faktisk kunne ha gjordt, siden alle bildene som ble tatt i produksjonen av dette spillet var high-rez, som siden ble skalert ned. Vil nok tro at DW har disse high-rez bildene liggende i backup en eller annen plass.)

Lenke til kommentar

Etter å ha lest igjennom 10 sider i denne tråden er jeg SJOKKERT over at dette spillet er glemt;

 

Sim Copter!

 

Dette spillet har jeg brukt maaange timer på. Fryktelig morsomt spill på tross av grusom grafikk og en del bugs.

 

Hadde kjøpt et nytt Sim Copter spill med glede!

 

Forøvrig så hadde det vær kult med en oppdatering av gamle Zelda-spill.

Zelda er jo det beste som noen gang er lagd til konsoll synes jeg!

Endret av Naits
Lenke til kommentar

Forøvrig så hadde det vær kult med en oppdatering av gamle Zelda-spill.

Zelda er jo det beste som noen gang er lagd til konsoll synes jeg!

det er jo faktisk noen som lager en remake av Zelda : OOT (det første på N64) i god gammel zeldastil (sett rett ovenfra , med supernintendolignende grafikk)...

 

Husker ikke URL eller prosjektnavn nå, da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...