Gå til innhold

Gode gamle spill som burde bli remade?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wipeout 1 og 2097

Ace Combat 3

Indiana Jones and the fate of atlantis

Diablo I (Med Diablo II grafikk :p )

Diablo II (Med ca. WoW grafikk og mange flere quester (D3))

Red alert 2 (I battlefield stil + mulighet for å klikke på tanks/folk/fly og styre de i som i battlefield spillene)

Endret av nd4spd
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Hm.. ingen som har nevnt "The Incredible Machine" enda?

Elsket det spillet, å la musa lure katta inn i forskjellige feller med revolvere og bowlingkuler :love:

Husker det spillet fra jeg var litel :love:

Søkte litt på google, og fant ut at det har blitt lagd en del nyere versjoner en den jeg spilte..

 

Men det kan godt komme enda nyere.. bare ny grafikk, likte de lommelyktene som måtte lyse på solsellepanelet på generatoren for å få vifta til å gå rundt, slik at ballen trillet bort og slo på den siste lommelykten, som lyste igjennom et forstørrelsesglass, som dytta på katta, slik at den så musa, så musa løp på en annen bryter som gjorde at brettet var fulført :love:

Lenke til kommentar

Moonstone - Makan til artig spill, hack n slash, blod og gørr !

 

Baldurs Gate - Med 3.5 reglene og oppdatert grafikk hadde vært kjempe.

 

Syndicate

 

Eye of the beholder 1,2,3

 

Warhammer Dark Omen - Utroligt kult spill, i en enda kulere verden. Gitt ut et nytt warhammer spill med flere raser og units og ikke minst, bedre grafikk.

 

Birthright - Vanvittigt kult d&d strategi spill, en av mine absolutt favoritter.

 

Secret Of Mana - Uten tvil det kuleste rpg spillet til snes.

 

Shining Force 1&2 - Uten tvil dei kuleste rpg spillet til sega.

 

Rage Of Mages 3

 

Colonization - Spillder det den dag i dag, vanvittigt bra spill!

 

Monkey Island spilla, trenger vel ikke si mer :)

 

Et holikopter spill til snes og amiga, husker ikke hva det heter, men man begynte på en båt, som var litt ute i havet, så fløy man inn mot landet og skaut i filler diverse installasjoner og diverse.

 

En verdig Lords Of The Realm 2 etterfølger !

 

Lords Of Magic - En av mine favoritter, med irriterende bugs :(

 

Fallout 1 & 2 - Jeg vil ha et nytt Fallout spill! Fallout Tactics var helt konge, men det ble ikke en oppfølger til 1&2.

 

Sikkert glemt en drøss av spill, mange jeg kom på mens jeg leste tråden, men som jeg har glemt. Det er SÅ mange fantastiske spill!

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
Hm.. ingen som har nevnt "The Incredible Machine" enda?

Elsket det spillet, å la musa lure katta inn i forskjellige feller med revolvere og bowlingkuler  :love:

Husker det spillet fra jeg var litel :love:

Søkte litt på google, og fant ut at det har blitt lagd en del nyere versjoner en den jeg spilte..

 

Men det kan godt komme enda nyere.. bare ny grafikk, likte de lommelyktene som måtte lyse på solsellepanelet på generatoren for å få vifta til å gå rundt, slik at ballen trillet bort og slo på den siste lommelykten, som lyste igjennom et forstørrelsesglass, som dytta på katta, slik at den så musa, så musa løp på en annen bryter som gjorde at brettet var fulført :love:

Hei! det er laget en remake av det!!

En litt gammel en da:/

Det heter Return of The Incredible Machine

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...