Gå til innhold

Gode gamle spill som burde bli remade?


Anbefalte innlegg

De som rører the NeverhOod må dø!

 

 

Det eneste som kunne blitt forandret er å gjøre om alle bildene og filmene til high-rez. (Noe som dreamworks faktisk kunne ha gjordt, siden alle bildene som ble tatt i produksjonen av dette spillet var high-rez, som siden ble skalert ned. Vil nok tro at DW har disse high-rez bildene liggende i backup en eller annen plass.)

 

Jo jo. I og for seg har du rett i at ingen bør røre det, for det er jo fortsatt eminemt... Sitter og spiller det rett som det er, men hadde vært hyggelig å oppdatert grafikken litt mente jeg, ikke noe annet:P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De som rører the NeverhOod må dø!

 

 

Det eneste som kunne blitt forandret er å gjøre om alle bildene og filmene til high-rez. (Noe som dreamworks faktisk kunne ha gjordt, siden alle bildene som ble tatt i produksjonen av dette spillet var high-rez, som siden ble skalert ned. Vil nok tro at DW har disse high-rez bildene liggende i backup en eller annen plass.)

 

Jo jo. I og for seg har du rett i at ingen bør røre det, for det er jo fortsatt eminemt... Sitter og spiller det rett som det er, men hadde vært hyggelig å oppdatert grafikken litt mente jeg, ikke noe annet:P

Hvorfor det egentlig?

Man trenger jo ikke kjøpe spillet hvis det blir laget en remake av det...

 

Men det kan jo også være nyttig å definere hva man legger i en remake...

1. Identisk spill, dog med bug-fixer, bare oppdatert til dagens grafikk, lyd og kontroller nivå

2. Tar utgangspunkt i samme spillverden og lager et lignende spill, men ikke helt identisk.

 

Jeg ville kjøpe de fleste remakes av spill jeg har fra før i kategori 1, og være interessert i en del av kategori 2, men ikke på langt nær alle...

Lenke til kommentar

Mr.Garibaldi skrev:

Hvorfor det egentlig?

Man trenger jo ikke kjøpe spillet hvis det blir laget en remake av det...

 

Men det kan jo også være nyttig å definere hva man legger i en remake...

1. Identisk spill, dog med bug-fixer, bare oppdatert til dagens grafikk, lyd og kontroller nivå

2. Tar utgangspunkt i samme spillverden og lager et lignende spill, men ikke helt identisk.

 

Jeg ville kjøpe de fleste remakes av spill jeg har fra før i kategori 1, og være interessert i en del av kategori 2, men ikke på langt nær alle...

 

Jeg får ut i fra at det var klasse 1 jeg mente på, ang. Neverhood:P

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Kanskje DukeNukem?

Syntes det var ganske stilig jeg personlig da.

 

Hadde vært tøft om det hadde blitt en ny versjon med über-grafikk :p

 

edit:

Eller kanskje C&C, altså jeg vet det finnes "nye" utgaver, men om C&C hadde kommet tilbake med bedre grafikk, men samme type.

Jeg mener det at i de nye spillene så har det blitt litt annerledes.

Endret av Stish
Lenke til kommentar
edit:

Eller kanskje C&C, altså jeg vet det finnes "nye" utgaver, men om C&C hadde kommet tilbake med bedre grafikk, men samme type.

Jeg mener det at i de nye spillene så har det blitt litt annerledes.

Hadde ikke vært meg imot.. C&C:TD var noe eget, som jeg ikke synes senere versjoner har greid å fange godt nok...

 

 

Ellers skulle jeg gjerne sett Tie Fighter med støtte for større oppløsninger... Litt usikker på om jeg vil ha ny grafikk i det, da jeg er redd noe av sjarmen ville forsvinne med ren 3d grafikk...

Lenke til kommentar
For de som savner gode gamle Lucas Arts, frykt ikke! Mange tidligere LA-folk jobber for Double Fine nå. De lager et adventure-spill som heter "Psychonauts". Det kommer til Xbox og PC.

 

Double Fine ble startet av Tim Schafer, mannen bak Full Throttle, Grim Fandango og Day of the Tentacle (verdens beste spill).

Verdens beste spill, tror'kke det nei, det er i Guds navn Final Fantasy 7 :love:. Jeez :thumbdown: .

Endret av Samael
Lenke til kommentar
For de som savner gode gamle Lucas Arts, frykt ikke! Mange tidligere LA-folk jobber for Double Fine nå. De lager et adventure-spill som heter "Psychonauts". Det kommer til Xbox og PC.

 

Double Fine ble startet av Tim Schafer, mannen bak Full Throttle, Grim Fandango og Day of the Tentacle (verdens beste spill).

Verdens beste spill, tror'kke det nei, det er i Guds navn Finsl Fantasy 7 :love:. Jeez :thumbdown: .

Til begge dere: :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...