Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Hvis universet er uendelig, betyr det da at det er like mye tomrom som der er planeter? ;)

Er jo alltid litt mer planeter enn tomrom hvis det er så mye som "et atom - planet" :p Vil jeg tro. Selvom det sikkert er

 

0.00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000001% i forhold til tomrom eller noe.

Lenke til kommentar
Hvorfor piper det så jævlig i øret mitt noen ganger om natta?

Har du vært på konsert e.l. og motatt masse høy lyd, kommer dette ofte igjen som piping i øret i etterkant. Om dette skjer ofte, kan det være skadelig for hørselen.

Stemmer. Det er ikke fordi øret plutselig piper om natten, men fordi du merker pipingen når du ligger i sengen og det er helt stille rundt deg. Vær forsiktig med hørselen, ellers så risikerer du at det piper i ørene konstant, resten av livet..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Jeg sliter med øresus (jeg regner med at det er øresus, uten at en lege har bekreftet det). Jeg hører hele tiden en lyd som minner om den som kommer fra enkelte elektriske apparater. Slitsomt? Indeed.

 

Det morsomme/tragiske er at jeg alltid har vært veldig forsiktig med hørselen (jeg er tilnærmet aldri på konsert og har relativt lav lyd på mp3-spilleren), mens andre som spiller på «full guffe» 24/7 ikke er plaget i det hele tatt.

:(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...