Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Ca hvor my koster billappen?

6607584[/snapback]

Varierer fra skole til skole, Men man må regne med å måtte bruke en 17 000,-

6608028[/snapback]

Oi, såpass ja... Takker så meget for svar. :)

 

Lurer på en annen ting nå, går det ann å trene hukommelsen? Eventuelt; hvordan? Er så glemsk av meg.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Hvorfor sensurerer amerikanerne alle varemerkerog logoer på tv? Er det noen slags lover mot det, eller er det bare fordi du kan bli saksøkt for millioner for den mest absurde ting?

Lenke til kommentar
Hvorfor sensurerer amerikanerne alle varemerkerog logoer på tv? Er det noen slags lover mot det, eller er det bare fordi du kan bli saksøkt for millioner for den mest absurde ting?

6609490[/snapback]

 

Helst det siste.

6609514[/snapback]

Er jo faktisk en pris som utdeles for beste påfunn i kampen mot latterlige søksmål. Blant kandidatene har vi jo denne advarselen fra en sparkesykkel: "WARNING: Moves during use."

Lenke til kommentar
Hvorfor sensurerer amerikanerne alle varemerkerog logoer på tv? Er det noen slags lover mot det, eller er det bare fordi du kan bli saksøkt for millioner for den mest absurde ting?

6609490[/snapback]

 

Helst det siste.

6609514[/snapback]

Er jo faktisk en pris som utdeles for beste påfunn i kampen mot latterlige søksmål. Blant kandidatene har vi jo denne advarselen fra en sparkesykkel: "WARNING: Moves during use."

6609536[/snapback]

 

Ja og det skulle heller ikke forundre meg om sykkelprodusenten ble saksøt fordi sykkelen beveget seg!!

Lenke til kommentar
Hvorfor sensurerer amerikanerne alle varemerkerog logoer på tv? Er det noen slags lover mot det, eller er det bare fordi du kan bli saksøkt for millioner for den mest absurde ting?

6609490[/snapback]

 

Helst det siste.

6609514[/snapback]

 

Hvorfor det ?

 

Har det vært noen saker som har utløst denne tåpelige måten å skjule reklame på ?

Lenke til kommentar
Hvorfor sensurerer amerikanerne alle varemerkerog logoer på tv? Er det noen slags lover mot det, eller er det bare fordi du kan bli saksøkt for millioner for den mest absurde ting?

6609490[/snapback]

 

Jeg tror det fungere litt annerledes enn man skulle tro. Man sensurerer bort logoene til de man ikke får betalt av, mens man viser de logoene man får beltalt for..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Så da har vi to teorier her:

 

1) Man sensurerer logoene for å eliminere eventuelle søksmål.

2) Man sensurerer logoene for å ikke gi konkurrenter gratis reklame.

 

Begge to høres faktisk fornuftige ut, men jeg tror på serier som Mythbusters hvor de bruker forskjellige saker og ting for å ødelegge andre ting så er det teori 1 som gjelder, mens på "vanlige" serier er det teori 2 som gjelder.

Lenke til kommentar
NAr det gjelder f.eks Mythbusters sA er det en tredje og fjerde ting som ogsA kommer med:

 

-Mythbusters brand beer, fordi mange land har forbud mot alkoholreklame.

-Mythbusters brand cola, fordi mange statseide "public broadcast" kanaler er fri for reklame og det gjelder ogsA i programmene og ikke bare mellom de.

6613262[/snapback]

 

Det kan nok stemme det. Muthbusters er konge. :w00t:

 

Forresten så tenkte jeg ikke på denne teorien:

Jeg tror det fungere litt annerledes enn man skulle tro. Man sensurerer bort logoene til de man ikke får betalt av, mens man viser de logoene man får beltalt for..
Det kan nok stemme den også.
Lenke til kommentar

Har ikke hatt følelse langs hele ytterste del av storetåene(mot mellom beinene) i en uke nå.

 

Noen som kan tenke seg hva det er? Trodde først det var sandalene jeg brukte for en tid siden som lagde gnagesår(fikk noe følelsesløshet da jeg brukte dem.) Men det er ingen ytre tegn på verken gnagsår elle noe annet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...