Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Nei, jeg er ikke noe særlig aktiv, men har også problemer med å være aktiv pga. vond rygg og vonde ledd (og jeg er bare 18 men ryggen føles ut som den er 60).

6604525[/snapback]

Ta deg en tur til kiropraktor. Det er dyrt, men verdt det, man sparer ikke penger på å reparere kroppen sin. Jeg gjorde det for et par måneder siden og ryggen er mye bedre. Faktisk hadde to ryggvirvler nesten vokst sammen, men det ble fikset. Da jeg spurte om hvorfor, så kiropraktoren meg inn i øya og sa "Inaktivitet!" Fikk streng beskjed om å bevege meg mer. Gjør det så fort som mulig, en dag sitter du der 30 år gammel, med en rygg det ikke er håp for.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skulle gjerne vist hvordan en syr den siste lappen på fotballene. Alle lappene har jo som dere sikkert vet sømmen på innsiden.

6607027[/snapback]

Van bruker vel samme metode som det brukes for å sy sammen andre ting som har sømmen på innsiden (puter, kosedyr osv.)

6607057[/snapback]

Alle bamsene mine har hatt et hull jeg kan dra bomullen ut av, og putene vi har i stuen, har enten en glidelås, eller et hull de også.

6607083[/snapback]

Det er greit med kosedyr og puter som det bare er å vrenge. Syr først på vranga for så å vrenge. Værre når du ikke har noe sted å vrenge ut, har vanskelig for å tro at de vrenger ut gjennom pumpe hullet :hrm:

Lenke til kommentar
Ca hvor my koster billappen?

6607584[/snapback]

 

Kommer helt an på hvor flink du er til å kjøre, men tror du må regne med 10.000.

6607593[/snapback]

Du mener at hvis jeg er så elendig at jeg må kjøre om igjen så må jeg også betal mer? Det er jo klart. Eller mener du at jeg må kjøre mer (derfor også betale mer) hvis jeg har mindre erfaring?

 

Finnes det en netside hvor jeg kan lese mer?

Lenke til kommentar
Vel, smart ass: det heter Sudoku! :roll:  :tease:

6606944[/snapback]

Vel, smart-ass skrives med bindestrek, og man skal ha stor bokstav etter kolon ( : ) om det innledes en hel setning, hvilket jeg vil påstå at det gjorde. ;)

 

EDIT: He-he, det funka dårlig å skrive kolon i parantes. :p

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar
Vel, smart ass: det heter Sudoku! :roll:  :tease:

6606944[/snapback]

Vel, smart-ass skrives med bindestrek, og man skal ha stor bokstav etter kolon ( : ) om det innledes en hel setning, hvilket jeg vil påstå at det gjorde. ;)

 

EDIT: He-he, det funka dårlig å skrive kolon i parantes. :p

6607819[/snapback]

 

Du kan jo forsøke og finne parantes i en ordbok :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...