Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

  • slangen tåler ikke giften og dør
  • slangen tåler ikke giften, men overlever og spiser ikke sopp lenger
  • slangen tåler gift, men den smaker ikke godt så slangen spiser ikke sopp lenger
  • slangen tåler giften og fortsetter å spise sopp, men bli ikke giftigere av den grunn fordi giften enten blir nedbrudt i fordøyelsen eller havner i bæsjen

Mener det er noen meget få dyr som kan "spise" og bruke en annen gift, men dette gjelder ingen slanger.

Lenke til kommentar
Hvordan kan folk like techno å trance?

5283828[/snapback]

 

sikkert akkurat det samme som får folk til å høre på country eller rock... hva hører du på, og hvorfor gjør du det?

jeg hører på techno/trance fordi jeg syntes det er fint... rytmen, beaten, tonene, alt sammen... jeg hører mest på en engelsk nettradio som spiller vocla trance... det jeg liker med den er at det er mye vokaler i låtene, noe som jeg syntes er fint...

men jeg er ikke helt blottet for at andre kan like noe som ikke jeg liker da...

(hvordan kan folk like .... = idiotspørsmål)

Lenke til kommentar

  •  
  • slangen tåler giften og fortsetter å spise sopp, men bli ikke giftigere av den grunn fordi giften enten blir nedbrudt i fordøyelsen eller havner i bæsjen
     

Mener det er noen meget få dyr som kan "spise" og bruke en annen gift, men dette gjelder ingen slanger.

5284735[/snapback]

 

 

DER snakker vi dødelig braker! :o

Lenke til kommentar
Vokser hår og negler hvis man ligger i koma?

5329295[/snapback]

Ja, selvfølgelig...

 

Står til å med noe sånt som at negler & hår vokste på en eller annen død konge i trøndelag... (kan fort ha noe med at han var Helgen eller noe sånt hvis jeg husker rett....) :p

Endret av Scorpioen84
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...