Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
haha, hvem går med en SÅNN veske til vanlig ? eller, for hun så jo litt merkelig ut.. men tviler på hun gjør det..

5372477[/snapback]

 

 

Kanskje hun ikke har hatt sex før, også venter hun med å ta pillene til etter hun har pult evnt deg..

5374168[/snapback]

 

 

duu søt1.. jeg hadde ikke pult hu hvertfall! skulle sett a du ;p kan vise deg henne i skoleguiden en gang :p du får latterkrampe...

 

ånejj duu

Lenke til kommentar

P-piller er ikke angrepiller, og bør ikke tas for det formål. P-piller fungerer slik at de hemmer eggløsningen, og et brett må påbegynnes ved starten av en menstruasjonssyklus eller den femte dagen du har mensen. Sistnevnte er ikke effektiv før en uke etter at du begynner å bruke dem.

 

Grunnen til at jenta hadde dem på seg, er sikkert at hun prøver å ta dem til samme tid hver kveld. Glemmer man en pille, og det går mer enn 36 timer siden forrige pille, risikerer man at pillene ikke er effektive.

 

Angrepiller inneholder hormonet gestagen. P-piller inneholder gestagen, men også østrogen. Dersom man, som noen gjør, skal bruke en stor dose P-piller som angrepiller, får man i seg så mye østrogen at det kan være skadelig, og man kan blant annet oppleve blødninger fra underlivet.

Lenke til kommentar
Vokser noens negler fortere en andres? Og det samme med hår?

Hva bestemmer dette?

 

Mine negler vokser kjempefort. Må klippe dem hver uke...

5373553[/snapback]

 

 

Noens negler kan vokse fortere enn andres ja. Neglens vekst styres av hormoner og neglens vekst påvirkes av sykdom, hormonell ubalanse, alder, diet og dårlig blodsirkulasjon.

 

En negl vokser fortere hos unge, om sommeren, hvis du biter på neglene.

 

Neglene vokser normalt 1 mm i uken.

 

Hårets vekst styres også av hormoner. Eldre har tregere hårvekst og håret vokser raksere hos kvinner enn hos menn.

 

Håret vokser gjennom ulike faser: vekstfasen, overgansfasen og hvilefasen.

Ca 14% av hårene i hodebunnen er i hvilefase og er det i ca 3-4 mnd.

Endret av Sangha
Lenke til kommentar

Det har nok ikke blitt født noen mann med mensen, da en mann ikke har eggstokker, livmor og andre kvinnelige kjønnsorganer. Dermed vil ingen menn kunne menstruere.

 

Dersom noen blir født med både mannlige og kvinnelige kjønnsorganer er de per definisjon av intetkjønn og kan ikke regnes som menn. Så vet man det. Nå har jeg aldri lest noen sikre kilder på at slikt finnes, men man hører jo mye rart av forskjellige mennesker. Så hvem vet.

Lenke til kommentar
Hvis man sover, da får man vel roet kroppen og slikt. Og trøttheten forsvinner vel.

 

Hvordan er det når man bare ligger helt rolig i sengen med øynene lukket?

5380322[/snapback]

 

Spør deg selv, hva skjer da?

 

 

Søvn er til for at hjernen skal få "lagret" de inntrykkene du har opplevd iløpet av døgnet.

Lenke til kommentar

Hvis en bil kjører for fort og slipper taket bak, så ville føreren automatisk svinge den veien bilen sladder, noe som mest sannsynelig vil få bilen til å sladde hadere/fortere andre veien igjen.

Hvem ville klart seg best I en slik situasjon; En rally fører eller en Formel 1 fører?

Selv tror jeg på rally føreren siden han kjører med slik stil i alle løp. Men en formel 1 fører må vite hvordan han skal rette op bilen sin hvis han får en sladd.

Lenke til kommentar
Gjør alkohol noe med søvnsyklusen(eller hva man skal kalle det)? La meg rundt 06:30 med litt promille og nå er jeg lysvåken. Det skjer stort sett hver gang jeg drikker  :hmm:

5397863[/snapback]

Det har jeg også merket. Jeg sover alltid dårlig/kort når jeg har hellt i meg litt alkohol. Jeg leste en gang noe om at alkohol gir dårlig søvn men husker ikke hvor.

Lenke til kommentar
Hva er det med kvinner?

5382395[/snapback]

 

Det spørsmålet er på lik linje ved, ''Hva er meningen med livet?'' , og ''Hvor blir det av sokkene?''

5399697[/snapback]

 

 

Mener det var en tråd her for 2måneder eller noe sånt siden der de fant løsningen på hvor sokkene ble av... :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...