fAight Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 http://www.koreus.com/files/200407/lego-zone.html Unnskyld, hvis den er gammel ...fant det på www.bareprat.com
fAight Skrevet 21. august 2004 Forfatter Skrevet 21. august 2004 Okai, tok et lite søk, men fant ikke...sorry
1234567890qwertyuio Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Hmm, enda et teng på at verden blir galere og galere for hver dag som går...
Newt32 Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Kul lego animasjon. Men jeg liker ikke den sangen der. Har en mistanke om at de synger noe som dette: "Jeg sug** deg, du sug** meg... Jeg elsker deg. Elsker du meg?"
razh0r Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 (endret) http://www.home.no/toxic-5/Martin_og_TCB-D...in_Tei-2004.wmv Endret 21. august 2004 av razh0r
Ingar Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 http://www.home.no/toxic-5/Martin_og_TCB-D...in_Tei-2004.wmv :!:
tor_erik Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Jeg er dessverre Dragostea Drittlei. Men ellers en bra video.
Atpn Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Kul lego animasjon. Men jeg liker ikke den sangen der. Har en mistanke om at de synger noe som dette: "Jeg sug** deg, du sug** meg... Jeg elsker deg. Elsker du meg?" Ingen som veit om en romansk - engelsk ordbok på nettet da? bare sånn for å få sjekket det Btw: liker ikke sangen jeg heller, men animasjonen var jo bra
Illmatic Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 mener å ha hørt noe om at det betyr å sitte under et eiketre eller noe...uggg, faens drittsang......
Jonas Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Hmm, enda et teng på at verden blir galere og galere for hver dag som går... Gal? Er da ikke noe galt med å lage legofilmer. Det er dritfett! "Dragostea Drittlei"
fAight Skrevet 22. august 2004 Forfatter Skrevet 22. august 2004 (endret) På norsk Ma ia hi Ma ia hoo Ma ia ha Mi ia haa Ma ia hi Ma ia hoo Ma ia ha Mi ia haa Ma ia hi Ma ia hoo Ma ia ha Mi ia haa Ma ia hi Ma ia hoo Ma ia ha Mi ia haa Hallo Hi Det er meg, en lovbryter vær så snill og aksepter min elske lykke Hallo Hallo Det er meg Picasso Jeg ringte deg Og jeg er tøff Men jeg vil at du skal vite Jeg ønsker ikke noe fra deg Du vil reise men Du kan ikke, du kan ikke ta meg Du kan ikke, du kan ikke ta meg Du kan ikke, du kan ikke Du kan ikke ta meg Bilde av ditt fjes Og elskoven av et lindetree Minner meg om øynene dine Jeg ringer For å fortelle deg Hva jeg føler nå Hallo Min elskede, Det er meg Gleden Hallo Hallo Det er meg Picasso Jeg ringte deg Og jeg er tøff Men jeg vil at du skal vite Jeg ønsker ikke noe fra deg Du vil reise men Du kan ikke, du kan ikke ta meg Du kan ikke, du kan ikke ta meg Du kan ikke, du kan ikke Du kan ikke ta meg Bilde av ditt fjes Og elskoven av et lindetree Minner meg om øynene dine Du vil reise men Du kan ikke, du kan ikke ta meg Du kan ikke, du kan ikke ta meg Du kan ikke, du kan ikke Du kan ikke ta meg Bilde av ditt fjes Og elskoven av et lindetree Minner meg om øynene dine Ma ia hi Ma ia hoo Ma ia ha Mi ia haa Ma la hi Ma la hoo Ma la ha Mi ia haa Ma ia hi Ma ia hoo Ma ia ha Mi ia haa Ma ia hi Ma ia hoo Ma ia ha Mi ia haa Endret 22. august 2004 av ridgea
Bandidos-Pelle Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Ah! For et lyrisk mesterverk! Det lydmessige og de språklige virkemidlene er hengivende og uortodokse!
Ksungam Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Ah! For et lyrisk mesterverk! Det lydmessige og de språklige virkemidlene er hengivende og uortodokse! dette storverket går nok ikke i glemmebøkene så fort nei, om 100 år er de vel like kjent som bethoven og mozart... en klapp til o-zone da!
greigster Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 http://www.mundofryky.com/Noticias/2004/ma...yky/djfryky.htm
Jokko88 Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Ah! For et lyrisk mesterverk! Det lydmessige og de språklige virkemidlene er hengivende og uortodokse! dette storverket går nok ikke i glemmebøkene så fort nei, om 100 år er de vel like kjent som bethoven og mozart... en klapp til o-zone da! Det er godt at verden har slike fantastiske musikere, hva skulle vi gjort uten o-zone?
monstar Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 o-zone er et kunsterisk mesterverk!!, nok en klapp til o-zone
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå