Gå til innhold

Trenger en god popup stopper!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har selv google toolbar

der ser man hvor mange sider som er blokkert

og med ett enkelt tastetrykk :dremel: kan man skru av blokkeringen.

Bruker også Google Toolbar. Anbefales på det varmeste.

 

Vet at en flere andre nettlesere har innebygget popup-stopper, men det blir ikke aktuelt å skifte før jeg finner en nettleser som funker ordentlig på alle nettsider.

Lenke til kommentar

WinXP Service pack 2 :) det er tingen.

 

Bruker microsoft internett explorer service pack 2. Du kan stille inn på pop-up blockeren hvor aggressiv den skal vær. F.eks du kan stille inn slik at den blokkerer alt av pop-up vinduer og hvis det er noen vinduer du må ha opp så trykker du bare på ctrl!

Endret av ^ole
Lenke til kommentar

selv kjører jeg naturligvis Opera nettleser og Mozilla Firefox på laptoppen, begge to er ganske så grei. begge to har som sagt popup stoppere. har ikke brukt IE sikkelig på ja, flere månder, ser ikke den helt store nytten i IE lenger, bruker den ikke til Win Update en gang, bruker bare Win update en gang jeg å det er etter formatering, så derfor trenger jeg ikke IE der heller :D husker at jeg prøvde en popup stopper en gang, men husker hverken hva den het eller hva den gjorde for noe.

Lenke til kommentar

Noen ganger lurer jeg på om Opera er forbeholdt de få som ikke er i stand til å få IE til å virke... Hver gang problemer med IE kommer på banen ropes Opera og andre weblesere ut som om det skulle være den optimale og selvsagte løsning for alle...

 

Om man snur det litt på hodet er i beste fall Opera og Firefox et alternativ for de som ikke klarer å få IE til å funke som forutsatt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...