Gå til innhold

Trenger en god popup stopper!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
La oss snu det på hodet og si at de som ikke klarer å få Firefox eller Opera til å funke, bruker IE. Tror det stemmer bedre.

Mulig du har rett... Betyr at du og dine sannsynligvis er mer intelligent enn 95% av resten av verden og generelt smartere enn alle som bruker MS produkter...

 

Er veldig åpen for din dokumentasjon omkring dette? Kan jo være at alle unntatt du er idioter, men inntil det er bevist ;-)

 

Det at jeg aldri har hatt problemer med IE.... Betyr det at jeg er guru?? ;-)

 

Ellers dreide spørsmålet seg om en Pop-Up stopper, sannsynligvis til IE uten at dette har blitt nevnt... Hadde jeg vært opptatt av å lage virus eller problemer hadde jeg i alle fall ikke brydd meg om å lage problemer for for disse minoritetene... Er ikke rart at disse taperene som lager virus og annet dritt konsenterer seg om verdens mest brukte web-leser... Det behøver jo imidlertid ikke å bety at verdens mest brukte er den dårligste, eller hva? Eller at du er smartere enn andre, for den saks skyld?

Endret av trn100
Lenke til kommentar
:hmm: trodde ikkje d va mer igjen av de der IE brukerene....bortsett fra mor å far å sånn då :no:  :no:

Det at Mozilla fungerer på alle nettsider, stemmer ikke. Jeg bruker den til minst 98% av all surfing, men det finnes sider som ikke fungerer, og man må bruke IE.

 

Men en annen sak er at han som startet tråden ikke spurte etter alternativer til IE, han ville ha råd om POP-up stopper. Han har sikkert hørt om både Opera og Mozilla før, på lik linje med folk som spør etter hjelp med Windows, og får til svar at de bør migrere til Linux, de har helt sikkert hørt om lLinux, men spørsmålet dreier seg ikke om det. Er ellers enig i at Mozilla er en yppelig browser, men til å stoppe popup i IE, har jeg prøvd med godt resultat, Pop-up stopper Pro, Google plugin, og Norton interner Security.

 

Synes denne topicen har tatt helt av mht. å dreie seg om krangling angående platform/browservalg, og dette er egentlig helt oftopic. Hvis man ikke har noe å tilføye i forbindelse med trådstarters problem, kan man la være å skrive noe.

Endret av slowcooler
Lenke til kommentar
Synes denne topicen har tatt helt av mht. å dreie seg om krangling angående platform/browservalg, og dette er egentlig helt oftopic. Hvis man ikke har noe å tilføye i forbindelse med trådstarters problem, kan man la være å skrive noe.

 

Er dessverre også helt typisk :-( Er helt enig med deg, og beklager mine kommentarer i forhold til at folk ikke svarer på hva det blir spurt om... Er alt for mange "wannabes" her tror jeg... :-)

 

Edit: Guard Bar funker så langt veldig bra :-) POP-UP blocker, History Cleaner, Spyware blocker samt lokalt vær i samme IE meny... Anbefales :-) Selvsagt gratis og uten reklame også....

Endret av trn100
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...