Gå til innhold

Amobil.no: Har du tips til en artikkel? Post det her


Anbefalte innlegg

Har dere planer om en ny gruppetest av bluetooth handsfree? Den forrige er vel flere år gammel, og det har jo kommet endel nye modeller i det siste.

5948394[/snapback]

 

Jeg kunne også veldig gjerne tenkt meg en gruppetest av bluetooth handsfree.. Syns d hadde vært en fint ting for dere å skrive om :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Jeg kan godt være med å vedde, men jeg gidder bare å sykle Trondheim - hjem (Dombås). Er jo 200 km det og... Høyeste punktet er ved hjerkinn og det er mer enn 1020 m.o.h.! Langt for en som bruker mye av sin fritid forran komputern.

5430694[/snapback]

Har du startet forberedelsene ennå? ;)

6193793[/snapback]

Om det kommer 10 GB HDD i en mobil i løpet av 2006 kommer Knutgrus til å trenge en følgebil... Amobil stiller vel opp? :)
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

En guide / test av headsett med stereo blåtann (A2DP).

 

Enheter som Plantronics Pulsar, Sony Ericsson HBH-DS970 osv, alle med infobokser som spesifiserer blåtannversjon (v1.2 eller 2.0), tale-, standby- og lyttetid, pris og kompatibilitet, og en test av lydkvalitet samt alt annet som dere finner naturlig i en slik test.

 

Greit om dere også lister hvilke mobiltelefoner som støtter stereo blåtann samt hvilken blåtannversjon de støtter siden mange mangler oversikten over dette.

 

Et annet spørsmål som også ville være naturlig å spørre seg er om det er stor lydforskjell på BT v1.2 og v2.0.

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Samme problem med N93 som det var med N73 i prisguiden tenker jeg?? Finner den ikke uten å søke på akkurat den :)

6604850[/snapback]

Søk etter "kommende modeller", så finner du den nok. Vanskelig å huske å sette kommende produkter som tilgjengelige når de har kommet.

Lenke til kommentar

Noe jeg aldri har sett skrevet om i Norge.

 

c2194_amisc.jpg

c2194_main.jpg

 

Linker:

- Produsentens hjemmeside

- Gizmodo

- Allmemorycards

 

"Kortet" kalles Stik & Stor og kommer i 1 GB, 2 GB (ca 650 kr), 4 GB (ca 950 kr) og 8 GB (ca 1250 kr).

 

De to minste har flashminne mens 4 og 8 GB bruker harddisk. "Kortet" skal ha en hastighet på 40 MB/sec (ca 4x microSD).

 

Forhørte meg med min mann hos Tcom, og han hadde såvidt sett kortet, og de hadde vurdert det dit at dette ikke var et produkt det var stort nok interesse for. Det er allikevel ingenting i veien for å bestille et kort fra US Modular direkte.

 

Om man feks kjøper en Nokia E50, finner et godt MP3-program til S60 og kombinerer dette med den største Stik & Stor'en har du en MP3-telefon med 8 GB minne til rundt 3500 u/ abonnement. :)

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=620280

Fortjener en artikkel. Bra de endelig har begynt med slik Nokia også, men selvfølgelig kritikkverdig at det tok sånn tid..

 

SE fortjener vel også en artikkel. Etter alle forsinkelsene valgte de å levere P990i med et annet, og ganske mye svakere, batteri enn det de først sa, uten å si ifra om dette.

 

Tror det var noe annet jeg hadde i tankene og, men det har jeg i hvert fall glemt nå..

 

Jo, kom på det. Nokia dropper Opera, opera gikk ned 32%.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...