Gå til innhold

Skumleste spill EVER?!


Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Undying uten tvil.

Første gangen jeg spilte det så måtte jeg faktisk skifte bukse husker jeg :blush:

 

Faktisk så kom jeg til å tenke på Penumbra serien også...ikke fullt like ille men den stemningen og klaustrofobien du kjenner i det spillet er uutholdelig :p

Selvpining er alltid kjekt :)

Endret av Schweinung
Lenke til kommentar

Sikkert nevent før, men jeg sier FEAR.

 

Jeg spilte en time, en mørk og stormfull natt, og nå ligger det spillet urørt i hylla mi. Ikke fordi det var dårlig, men det var så j@vlig skummelt. Den lille jenta frika meg ut, jeg tømte hele magasiner i ren skrek når hun kom krypende mot meg i en av banene, så forsvant hun. Damn, sånt messer med huet ditt.

Lenke til kommentar

Silent Hill 2 - uten diskusjon. Rett og slett et ubehagelig spill tvers igjennom, og et innmari bra spill også, noe som er en dårlig kombinasjon fordi jeg da bare må spille videre selv om jeg ikke tør :D

Kjøpte det på høsten, spilte aldri etter at det ble mørkt ute.

 

Doom 3 hadde jo sine øyeblikk, men det var bare rein skremsel og det kan ikke måle seg med ubehageligheter.

Lenke til kommentar

Ser at veldig mange sier DOOM og Silent Hill. Men, jeg må si meg enig med en som sa tidlig her at DOOM3 er vel mere at man sitter å er "redd for å skvette". Det er jo ikke så skummelt det som skjer, men det kommer så jævla brått på at man "skvetter" til. F.E.A.R. var jo også et spill hvor ihvertfall jeg ble litt skremt ved et par anledninger. Men ble mye av det samme som med DOOM3, man sitter å venter på neste gang.

Tror nå at hvis man slår av alt lys, og setter lyden ganske høyt, så lever man seg lettere inn i et spill, og da kan man fort bli skremt av mange spill.

 

Ha det gøy der ute, og husk "It's ONLY a game"

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har alltid vært mørkredd/ redd for å ikke kunne se ting igjennom tåke osv, derfor er doom3, silent hill og alle resident evil spillene før 4ern de mest skumleste spillene jeg har spillt. har også spillt igjennom fear, synes ikke det var skummelt før helt på slutten, derimot var det sinnsykt underholdende.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Resident evil 1 på gamecube er nok min favoritt her. Vi satt tre gutter på 14 og spilte det utover kvelden mens vi gjemte oss bak dyner og madrasser. Jeg synes stemningen og vriene var så vanvittig godt gjennomført at jeg hele tiden satt og grøsset gjennom spillet. Husker særlig da man kom inn på ett rom der en mann hadde hengt seg. Etter en tur inn på rommets bad hørtes ett dunk og når man kom ut igjen var mannen vekk. Da spredte panikken seg blandt oss :p

Lenke til kommentar

Hmm... Må vel blir FEAR, Noen steder i Doom 3 og et spill til ps1 som jeg ikke husker navnet på :p Husker godt at jeg og søskenbarnet mitt spilte det i mørket når vi var sånn ca 11 og 9 år, og på starten av det så kom det en stor zombie etter oss mens vi var i kloaken og hadde ingen våpen til å forsvare oss med, og vi ble så redde at vi tok ut cden og knekte den i 2 :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...