Gå til innhold

Skumleste spill EVER?!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mange vil sikkert si i mot meg, men jeg vil iallefall si F.E.A.R. Husker første gang jeg spilte det. Satt alene hjemme i et MØRKT rom med hodetelefoner på full lyd! :ermm: Jeg fikk ikke sove den natten.

 

... jeg har ennå ikke spilt igjennom demoen grunnet redsel.

 

seriøst.

Lenke til kommentar
Mange vil sikkert si i mot meg, men jeg vil iallefall si F.E.A.R. Husker første gang jeg spilte det. Satt alene hjemme i et MØRKT rom med hodetelefoner på full lyd! :ermm: Jeg fikk ikke sove den natten.

 

... jeg har ennå ikke spilt igjennom demoen grunnet redsel.

 

seriøst.

 

Jeg kom meg igjennom demoen til slutt, etter flere pauser. Hva er det med småjenter som er så skummelt egentlig?

 

Også enig i AvP 2. Selv om det avhenger litt av synspunkt. Som alien er det bare kos, som predator er det litt skummelt og som marine er det jævlig. (jeg spillte marine til slutt, huff, tror aldri jeg ble ferdig med den delen)

Lenke til kommentar

Jeg har aldrig vært bortig noe ekstremt skumle spill jeg. Kansje jeg skal prøve å spille Silent hill og Doom 3 som sånn dere sier at skal være skummel. De spillene jeg har skvettet til er F.E.A.R, AVP 1 og 2, Duke Nukem 3D, Project Zero II og Eternal Darkness. For å dømme hva som er skummel av de spillene, da må det bli F.E.A.R og AVP 1 og 2.

 

Jeg er en stor fan av grøsser. Så jeg er mer på jakt etter ekstreme skummle spill. Så "jeg skvetter til jeg blir redd" til jeg finner meg en ekstremt skummelt spill. :dribble:

Lenke til kommentar

Penumbra var skummelt og ja ^^ Men mest i begynelsen ettersom mye av de skumle elementene kom i repeat ganske ofte.

 

Mange som sier at Doom 3 er skummelt, men for å være ærlig ble jeg litt skuffa over hvor lite skummelt det var i forhold til Doom 3, Alpha versjonen!

 

Hvis det er noen som husker den, så var den bugga. Zombiene sto ofte i ro rett foran deg og idlet. Men plutselig våknet de til live og skremte livdriten ut av deg! Det værste av alt var at de ikke gikk ann å drepe heller. De reiste seg bare opp igjen og fortsatte å gå mot deg selv etter du plafret de ned.

 

 

"Fear" synes jeg derimot kunne ha vært mye skumlere hvis de hadde fjerna de forhåndsvarslene på at nå kommer det noe skummelt til å skje. Dvs. Radio gnitring, UI'en flimrer og ting begyner å vibrere.

Det blir liksom:

"Aha nå blinker det på skjermen her...."

*venter i 10 sekunder til blinkingen blir mer og mer intens*

*blinkingen når klimaks og en liten jente med langt hår går forbi skjermen*

*spille videre...*

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Dead space er absolutt ikke skummelt mener jeg...

 

Doom 3, skvetter du litt, men er ikke skummelt...

 

F.E.A.R forstår jeg ikke hva folk syns er skummelt, det er jo bare ei lita jente... Jeg tenkte bare "wtf... Åja, det var ho skumle jenta ja..." første gangen jeg så henne...

 

 

Men Penumbra: Black Plague tok kaka... Det er definitivt det skumleste jeg har spillt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...