Gå til innhold

Skumleste spill EVER?!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bioshock var bare en vakker opplevelse, men ikke skummelt.

Silent Hill spillene derimot er skumle. Har du ikke spilt Silent Hill eller noen av dem,

kan du ikke tenkte deg hvor ekkelt det er å spille noen av de spillene på en vinterkveld.

Lenke til kommentar
Silent Hill spillene derimot er skumle. Har du ikke spilt Silent Hill eller noen av dem,

kan du ikke tenkte deg hvor ekkelt det er å spille noen av de spillene på en vinterkveld.

 

Tell me about it. Jeg satt mutters aleine i en avsidesliggende hytte midt på svarteste høsten med eneren. Rett og slett fordi jeg hadde hørt en del om at det skulle gi maks opplevelse. Så jeg testa det ut.

 

Dummeste jeg har gjort. Har ikke vært på hytta på snart et år :ph34r:

Lenke til kommentar
De flete horror spill er "monset hopper rett forran deg og du skvetter" skummelt. FEAR er "creepy" skummelt, jeg klarte ikke a spille mer en 15 min av FEAR før jeg var for anspent til å spille videre.

 

Enkelte scener i Quake 4 kommer pa 2. plass.

 

kødder du nå? hva var så skummelt med fear? syns det ble veldig ensformig og kjedelig. begrenset hvor mange ganger det er "skummelt" at kaffekoppene rister i rommet du kommer inn i.

 

Sikkert nevent før, men jeg sier FEAR.

 

Jeg spilte en time, en mørk og stormfull natt, og nå ligger det spillet urørt i hylla mi. Ikke fordi det var dårlig, men det var så j@vlig skummelt. Den lille jenta frika meg ut, jeg tømte hele magasiner i ren skrek når hun kom krypende mot meg i en av banene, så forsvant hun. Damn, sånt messer med huet ditt.

 

ååcoommoonn. å trippe over på syre og tro at du aldri kommer tilbake messer med huet ditt.

Endret av Daily-Drifter
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest medlem-16183

husker i awp 1 eller 2, husker ikke hvilken men jeg turte ikke bevege meg ut fra et rom når jeg spilte som predator og aliensene kom uendelig mange (bokstavelig taltt)... Livet mitt ble bare lavere og lavere og tilslutt tok jeg sånn predator rop for å lokke fiender til meg....

 

Undying har jeg også.. husker ikke så mye av det men det har fått bra kritikk.

 

Et annet dystert spill er Dark Corners Of The Earth: Call Of Cthulhu, det er et spill med veldig bra historie og det er veldig spennende å spille det.

 

Jeg har hoppet endel i stolen av Doom3.

Lenke til kommentar

Alone in the dark som første spill som skremte vettet av meg som guttunge, der var noen på C64 også, men de erindrer jeg ei... X-Com: Ufo var jo også skummelt i sin tid.. i ettertid har jo Resident Evil-serien satt sine spor, Silent Hill forsåvidt. Spes en setting i Res Evil 2, på politistasjonen helt i begynnelsen... de armene inn vinduet, jeez!!! Undying av senere utgivelser var også en fornøyelig skvett mye pga de 'illusjonene' de bygde spillet på.

 

Doom 3 vil jeg ikke plassere i samme kategori egentlig, greit nok du skvetter, men mest fordi du går rundt i bekmørke og bare venter på neste ting som skal hoppe i trynet på deg.. "hmm.. er der noe der fremme, la oss lete fram lommelykta og se.. visst fan var der noe, la oss legge vekk lommelykta så vi ikke ser og kan plukke frem pistolen for å så skyte... på hva?" .. det ble kjedelig i lengden.. ja, der fins mods for å sette på lykta på våpnene, men da var interessen allerede borte..

 

Uncharted fikk en interessant tvist med de 'overlevende' etter forbannelsen, skvatt litt der også gitt.. Tror lista kan bli lang om en bare skal ta med ting en skvetter av..

 

Setter Resident Evil og Alone in the Dark som sjefer på tronen..

Lenke til kommentar

Hva heter det spillet der du skulle ta bilder av diverse spøkelser? Japansk, og definitivt på Playstation 2. Har ikke hatt noen sånne skikkelige opplevelser der jeg har blitt virkelig redd av spillet så vidt jeg kan huske, men Silent Hill var ikke særlig koselig å spille da jeg var yngre.

Lenke til kommentar
Silent Hill spillene derimot er skumle. Har du ikke spilt Silent Hill eller noen av dem,

kan du ikke tenkte deg hvor ekkelt det er å spille noen av de spillene på en vinterkveld.

 

Tell me about it. Jeg satt mutters aleine i en avsidesliggende hytte midt på svarteste høsten med eneren. Rett og slett fordi jeg hadde hørt en del om at det skulle gi maks opplevelse. Så jeg testa det ut.

 

Dummeste jeg har gjort. Har ikke vært på hytta på snart et år :ph34r:

 

Jeg er enig. Silent hill er abosultt det skumleste jeg har prøvd. Faktisk så skummelt at det ble ubehagelig, noe den SYKE musikken har noe av skylda for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...