Gå til innhold

Skumleste spill EVER?!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svært så mange "kommersielle" svar som var her da! Doom 3 meg der, og Doom 3 meg her :!:

 

Noen som husker et spill ved navn "Nocturne" her da? Er et forholdsvis gammelt spill, kom vel ut da P3 400 mhz var en "top of the line" pc :) Men syntes det var skikkelig skummelt, mest pga at det hadde meget bra lys- og skyggeeffekter til å være den gangen, for å ikke snakke om den dystre og mørke musikken. Satt oppe en del netter med det spillet ja, skvatt noe sinnsykt en del ganger også!

 

Hmm, fikk lyst å gå bort i hyllen å se om jeg finner det nå :) Spørst vel om det funker på xp da men....

Lenke til kommentar

Husker at jeg satt oppe te sant på nattå før i tidene å spilte resident evil 2(sykt skummelt). Husker jeg kom gjennom det klokkå tre på nattå en gang(holdt ¨på å pisse på meg). Huske at når jeg var mindre en det igjen så pleide jeg å spille Hexen og det var meget skummelt det og

Lenke til kommentar

Jeg har ikke spilt så veldig mange spill, men jeg syntes det var litt skummelt i Halo når jeg gikk rundt et hjørne i en trang gang (den bygningen hvor du først møter The Flood, for de som har spilt det), og plutselig står det et sykt, sykt monster trøkt opp i trynet på deg...

Lenke til kommentar

Husker jeg spilte phantasmagoria 1 som 11 åring, ikke akkurat noe som jeg har lyst til å gjøre igjen. Husker også at moren til en kompis av meg ble sint på oss når hun fant ut at vi hadde spilt det. Silent hill 3 og noen av resident evil spillene var også ganske jevlige, men de er mer sånn skvettespill. Vet ikke om noen husker spillet "D" på ps1, kom ganske tidlig, skummelt..

 

Ellers går alt greit :D

Lenke til kommentar
Nciket mit er roug fordi, jeg vilel ha det nicket :D er 20 år jeg :D

uansett skummelt spill, med full grafikk på alt så klart :D

20 år?! Og så snakker du om mamma'n din?! HAHA

Unnsykyld, det var ufint...

 

Joda, AvP var drit-skummelt, det...i allefall da det kom ut!

Måtte skru ned lyden, så jeg slapp å høre den forferdelige "alien-aproaching-on-radar" lyden :scared:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...