Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!


Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ble for ikke lenge siden ytret ønske om "regler" i denne tråden. Ved DETTE tilfellet kan det muligens være behov for en; er det uten videre greit at noen andre bare poster hvis vinneren (sikkert uforskyldt) ikke har mulighet på en stund?

 

Vinneren bør vel i så fall ha en post tilgode, ellers blir det litt dårlig gjort tror jeg.. :ermm:

Men spørsmålet er når han da skal få mulighet til å poste. Noen forslag?

:shrug:

For min del synes jeg vi kan godt være tålmodige og gi vinneren en sjans (hvertfall minst 12 timer) :)

Lenke til kommentar
Hvis GTG kommer inn igjen (eller noen andre) og forteller at det jeg postet er feil kan han ta over med et nytt bilde! Men det bør selvfølgelig gå litt tid da! 12 timer er litt i meste laget etter min mening :yes:

Du misforsto. Det var med tanke på at det faktisk var "Archangel" og ikke GTG som vant på mitt spørsmål...jeg skrev det jeg skrev.

Lenke til kommentar
hva om man har to bilder man gjetter på, så blir det litt mindre venting

både P-in-P/Gandalf og Archangel om han poster et bilde :shrug:

tenkte på det. Mulig det kan gå, men ser for meg at det lett kan utarte...på den måten at mange begynner å følge dette og poste om en annen. Da blir det fort forvirrende og rotete tror jeg.

Vi kunne jo hatt to tråder, men det er vel ikke lov :p

 

Mitt forslag er at vi lar det gå 10 timer da, så kan en annen overta.

Endret av groenn
Lenke til kommentar
Det ble for ikke lenge siden ytret ønske om "regler" i denne tråden. Ved DETTE tilfellet kan det muligens være behov for en; er det uten videre greit at noen andre bare poster hvis vinneren (sikkert uforskyldt) ikke har mulighet på en stund?

 

Vinneren bør vel i så fall ha en post tilgode, ellers blir det litt dårlig gjort tror jeg.. :ermm:

Men spørsmålet er når han da skal få mulighet til å poste. Noen forslag?

:shrug:

For min del synes jeg vi kan godt være tålmodige og gi vinneren en sjans (hvertfall minst 12 timer)  :)

Synes 5 timer burde være maks(å nå hadde det gått nesten 10 timer ;) )

 

Men synes det er rett at han har en post tilgode ja :)

 

Intolerable Cruelty var rett ja :cool:

 

Hadde vært fint med et hint "P in P" :)

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...