Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!


Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, kom igjen, spart oss for japanske filmer ;)

 

Mitt forslag:

KUN hollywood filmer :)

Mitt forslag:

Svar når du kan. Noen som faktisk liker andre ting enn crappy hollywoodfilmer og skjønner du.

 

Edit;

Det finnes selvfølgelig untak, men at de har gått på kino og er noenlunde kjent burde være et must.

 

Iallefall ikke noe bollywood og japanske filmer :thumbdown:

 

Ehh.. Det finnes utrolige mange store og kjente japanske filmer.

Hørt om Akira Kurosawa f.eks?

Endret av _Julenissen_
Lenke til kommentar
Svar når du kan. Noen som faktisk liker andre ting enn crappy hollywoodfilmer og skjønner du.

Jeg håper at du ikke antyder til at alle de hollywood filmene vi har lagt ut bilder av har vært crap? Jeg har aldri sett en japansk film i mitt liv, da jeg aldri har fått det anbefalt før nå. Nå som jeg hører mer om hvor bra de er, skal jeg sjekke de ut.

 

Er forresten imot tv-serier

Lenke til kommentar

Hvor mange japanske filmer har du sett? Når du sammenligner Indisk og Japansk film på den måte så tviler jeg veldig sterkt på at du har sett særlig mange.

 

Og vi bør ikke ha noen tv-serier her inne nei. Dette er film quiz.

 

Tips: Takeshi Kitano laget nettopp en den nyeste filmen i denne samurai serien (litt for enkelt tips kanskje).

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar
Hvor mange japanske filmer har du sett? Når du sammenligner Indisk og Japansk film på den måte så tviler jeg veldig sterkt på at du har sett særlig mange.

 

Og vi bør ikke ha noen tv-serier her inne nei. Dette er film quiz.

 

Tips: Takeshi Kitano laget nettopp en den nyeste filmen i denne samurai serien (litt for enkelt tips kanskje).

Jeg sammenlignet da ikke, jeg sa at jeg ikke ville ha verken bollywood eller asiatiske filmer ;)

 

Og jeg står ved mitt ord, nevn 3 japanske filmer somhar vært på kino(i Norge vel å merke) i løpet av de 2 siste årene.

Lenke til kommentar

Og jeg står ved mitt ord, nevn 3 japanske filmer somhar vært på kino(i Norge vel å merke) i løpet av de 2 siste årene.

I løpet av det siste året har vi hatt:

 

-Zatoichi

-1 ubesvart anrop

 

Å be meg huske to år tilbake er litt mye å kreve :p

 

 

og groenn: Du har nok rett, zatoichi er blitt laget i serie.

Endret av tigerdip
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...