Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!


Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men likte bedre sergio leones versjon av "A fist full of dollars"

 

 

Men hva har vel han å gjøre med andre crappy japanske filmer som ingen har hørt om? ;)

 

ingen som har postet crappy japanske filmer ingen har hørt om her ;)

 

Og jeg tror nok de aller fleste vil mene at Yojimbo er bedre enn "A fist full of dollars"

 

 

 

Har ikke sett den nye filmen Scarface ;)

Endret av _Julenissen_
Lenke til kommentar
-Zatoichi

-1 ubesvart anrop

Ingen av de har blitt vist i Stavanger ;) Neida, finnes sikkert masse bra japanske filmer, men de fleste er for spessielt interesserte og poster man slike bilder i denne tråden så vil det bare føre til at mange ikke greier det og tråden blir kjedelig å mindre populær. :)

 

Og så har vi en tredje: Battle Royale, og uten en spesiell grunn så nevner jeg og Spirited Away

Battle royale er vel eldre enn det? tipper 2001. Og anime teller ikke, og det skal vi iallefall ikke ha noe av i tråden :nei:

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
Battle royale er vel eldre enn det? tipper 2001. Og anime teller ikke, og det skal vi iallefall ikke ha noe av i tråden :nei:

vær så snill å slutt å lage regler.

"Sen to Chihiro no Kamikakushi" ligger faktisk på 43. plass på imdb's top 250-liste. Og er den filmen som har tjent inn mest penger, hvis vi ikke regner med amerikanske. (tror jeg^^)

Endret av _Julenissen_
Lenke til kommentar
Battle royale er vel eldre enn det? tipper 2001. Og anime teller ikke, og det skal vi iallefall ikke ha noe av i tråden :nei:

vær så snill å slutt å lage regler.

"Sen to Chihiro no Kamikakushi" ligger faktisk på 43. plass på imdb's top 250-liste. Og er den filmen som har tjent inn mest penger, hvis vi ikke regner med amerikanske. (tror jeg^^)

Tråden trenger regler :hrm:

Lenke til kommentar
Battle royale er vel eldre enn det? tipper 2001. Og anime teller ikke, og det skal vi iallefall ikke ha noe av i tråden :nei:

vær så snill å slutt å lage regler.

"Sen to Chihiro no Kamikakushi" ligger faktisk på 43. plass på imdb's top 250-liste. Og er den filmen som har tjent inn mest penger, hvis vi ikke regner med amerikanske. (tror jeg^^)

Tråden trenger regler :hrm:

spillefilm er vel spillefilm, og det har man holdt seg til hele tiden såvidt jeg har sett så jeg skjønner ikke helt problemet.

Regelen man ble enig om var å poste et bilde fra en spillefilm, er ikke det ok nok da? synes hvertfall jeg :shrug:

 

 

Vet ikke om det er denne diskusjonen som har tatt oppmerksomheten bort fra siste oppgave eller om det er vanskelig..?

Trengs hint regner jeg med det blir sagt ifra :)

Lenke til kommentar
spillefilm er vel spillefilm, og det har man holdt seg til hele tiden såvidt jeg har sett så jeg skjønner ikke helt problemet.

Regelen man ble enig om var å poste et bilde fra en spillefilm, er ikke det ok nok da? synes hvertfall jeg :shrug:

Er så enig! :yes:

 

Vet ikke om det er denne diskusjonen som har tatt oppmerksomheten bort fra siste oppgave eller om det er vanskelig..?

Trengs hint regner jeg med det blir sagt ifra  :)

 

Sleng inn et hint, du. ;)

Lenke til kommentar
Anime går helt fint, og Zatoichi ble vist i Stavanger. Battle Royale kom ut i Japan i 2001, tenkte kanskje det tok litt tid før den ble vist her.

Å det er du sikker på? Kan ikke huske å ha sett den her :hmm:

 

Men usansett, bare fortsett å post de kjipe japanske dritt bildene dere, dere gjør bare tråden mindre kjekk :)

 

EOD!

 

Uansett tilbake til topic, trenger nok et hint på den :)

*Edit så ikke hintet :blush:

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
Anime går helt fint, og Zatoichi ble vist i Stavanger. Battle Royale kom ut i Japan i 2001, tenkte kanskje det tok litt tid før den ble vist her.

Å det er du sikker på? Kan ikke huske å ha sett den her :hmm:

Har en venn fra Stavanger som så den på kino, og jeg tviler han reiste til en annen by for å se den. + Jeg er ganske sikker jeg husker å ha sett det i avisen.

Lenke til kommentar
Anime går helt fint, og Zatoichi ble vist i Stavanger. Battle Royale kom ut i Japan i 2001, tenkte kanskje det tok litt tid før den ble vist her.

Å det er du sikker på? Kan ikke huske å ha sett den her :hmm:

Har en venn fra Stavanger som så den på kino, og jeg tviler han reiste til en annen by for å se den. + Jeg er ganske sikker jeg husker å ha sett det i avisen.

Sikker sandes han så den i :p

Neida, mulig den har gått på kino, men poenget er at det ikke er mange japanske filmer som går på kino, men jeg trodde jeg skrev EOD! i forrige post jeg :hmm:;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...