Gå til innhold

godhatesfags.com Kristne mot homofile.


Anbefalte innlegg

Jeg så nettop på Ricki lake, :blush: , og det handlet om ungdomer som kom ut av skapet.. Noen av gjestene var slike "blod kristne".. De nevnte fort en hjemme side, www.godhatesfags.com og jeg måtte selvfølgelig se om den fantes..

 

Å joda, den er i gang, og jeg skjemmes nesten over å ha gått inn på den siden, men uansett.. Dette er jo helt sykt!

 

Har verden ikke kommet lengre?

 

 

Hvis man ser litt på siden, så ser man nede til høyre noe som de kaller Memorials.. Se på de linkene der.. Hvis dette ikke viser hvorfor jeg er imot religion, spesielt kristendom

så vet ikke jeg..

 

 

 

 

 

:no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kanskje det er Amerika's svar på herregud.com?

Da hadde vel siden vært mer humoristisk. Ikke ond.

Er jo "ond" for å overgå de virkelige gærningene. Jfr. herregud.com som skrev om ungdommer som ble most av en trailer i Jesu navn, og som var heldige nok til å dø som martyrer. :!:

Lenke til kommentar

Den siden er nok neppe ment som humoristisk..

 

Deltagerne fra ricki lake var jo der for en grunn, de stod jo for noe.. Tror neppe at de hadde fått lov å komme dit, hvis de bare mener det for skøy..

 

 

 

Edit; syns den er litt morsom på grunn av hvor tette i knollen kan man bli?

 

Men den det burn in hell tinge, det var avskyeligt..

Endret av ThaAndre
Lenke til kommentar
Det der var rett å slett sykt.

 

Kristendommen har et sykt syn på mye, har hørt at mange av de kristne ser på dansing som stående sex. Derfor ble det ikke lov å praktisere dansing på juleballet til en kristen skole her i området.

Det der har ingenting med kristendommen å gjøre. Bare ekstreme tolkninger av folk som har litt vel skylapper og trenger litt hjelp rett og slett...

 

Hørte også om de som mente at dans = sex... Helt bak mål! Har jeg da oralsex med kompisen min om jeg drikker av samme øl som ham? :hmm:

 

hvis gud hater homser, hvorfor lagde han de da? ;)

 

Hehehe, man kan si det sånn! Men nå har jo mennesket fri vilje da, også innen kristendommen... Jeg reagerer heller på at prinsippene om ikke å dømme andre og det å vise toleranse er totalt fraværende når det kommer til ekstremistenes syn på bl.a. homofili

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...