Gå til innhold

godhatesfags.com Kristne mot homofile.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er det neste disse karene finner på. Terrorisme eller noe slikt? De jo værre enn ekstreme muslimer dette jo!

Nei nå får du faenmeg gi deg.

 

At de hater homser kommer ikke opp mot terrorismen som daglig utføres av muslimske terrorister verden over, rett og slett.

 

Og hvordan har det seg at dere tar alt som skrives på denne siden som seriøst, men blankt nekter å tro ærlige Islamkritikere (Nei, jeg sier ikke at jeg tror denne siden er kødd. Mange kristensekter tenker i disse baner.)?

Lenke til kommentar

Jeg beklager for mitt språk bruk på forhånd:

 

FY FAEN FOR NOEN FORPU*TE IDIOTER JEG BLIR SÅ FORBANNA DA JEG SÅ DENNE!

AT DET GÅR ANN Å VÆRE UFFATELIG HJERTELØSE!!!

 

Mine tanker går til familie og venner til Metthew, tenk at han blir diskriminert som en død homse...jeg blir så forbanna...hadde jeg vært slektning eller bekjente..jeg hadde saksøkt på STEDET!!!!!

Lenke til kommentar
Den siden er nok neppe ment som humoristisk..

 

Deltagerne fra ricki lake var jo der for en grunn, de stod jo for noe.. Tror neppe at de hadde fått lov å komme dit, hvis de bare mener det for skøy..

Men så er det, tross alt, Ricki Lake. Ikke akkurat stedet der friske, normale kristne kommer for å spre budskapet om Gud.

 

Ingen kan spre så mye mørke,som dem som har sett lyset...

 

Denne og andre kommentarer er kanskje grenseland rasistiske?

Lenke til kommentar
Den siden er nok neppe ment som humoristisk..

 

Deltagerne fra ricki lake var jo der for en grunn, de stod jo for noe.. Tror neppe at de hadde fått lov å komme dit, hvis de bare mener det for skøy..

Men så er det, tross alt, Ricki Lake. Ikke akkurat stedet der friske, normale kristne kommer for å spre budskapet om Gud.

 

Ingen kan spre så mye mørke,som dem som har sett lyset...

 

Denne og andre kommentarer er kanskje grenseland rasistiske?

Lenke til kommentar
Jeg så nettop på Ricki lake, :blush: , og det handlet om ungdomer som kom ut av skapet.. Noen av gjestene var slike "blod kristne".. De nevnte fort en hjemme side, www.godhatesfags.com

 

Har verden ikke kommet lengre?

_gammel_ side og ikke minst en urokkelig morsom side. Og så må homsene snart begynne å få bedre selvtillit (mener da at når en eller annen offentlig homse/lesbe er i offentligheten at man da ikke lager offer av folk fordi de er homse), patetisk å se de holde på for tiden.

Lenke til kommentar
Det der var rett å slett sykt.

 

Kristendommen har et sykt syn på mye, har hørt at mange av de kristne ser på dansing som stående sex. Derfor ble det ikke lov å praktisere dansing på juleballet til en kristen skole her i området.

Seriøst ?

 

Kordan kan dei kalle det "stående sex" ?

Folk står jo berre i ro , me klær på.

Lenke til kommentar
Det der var rett å slett sykt.

 

Kristendommen har et sykt syn på mye, har hørt at mange av de kristne ser på dansing som stående sex. Derfor ble det ikke lov å praktisere dansing på juleballet til en kristen skole her i området.

Seriøst ?

 

Kordan kan dei kalle det "stående sex" ?

Folk står jo berre i ro , me klær på.

Jeg går på kristen skole, og dansing er på ingen måte bannlyst.

Lenke til kommentar

denne siden det er snakk om har ingen ting med kristendommen å gjøre..

de som har laget den, har missforstådt og feiltolket en masse (i følge min mening vel å merke..) og plukker fra hverandre flere av hovedprinsippene i bibelen..

 

man kan ikke dømme kristene etter noen folk som disse..

jeg sikter her til kommentarer som "ingen kan spre så mye mørke som dem som har sett lyset"

 

EDIT: er foresten helt enig i at den siden var syk..

det er nermest umennesklig å henge noen ut på den måten..

Endret av toss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...