Gå til innhold

Hva slags mobil skal du kjøpe rundt juletider?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har jeg hatt Siemens SX-1 siden februar og begynner å bli ganske klar for å kjøpe en ny mobil. Likevel skal jeg vente til uti desember... mest pga pengemangel :roll: men også fordi jeg ikke syns det er så mange kule mobiler på markedet nå.

 

Etter å ha hatt SX-1 er det klart at en mobil MÅ ha plass til lagringskort og den må kunne spille MP3 (syns jeg ihvertfall). Dessuten er jeg veldig spent på kvaliteten på de nye kameraene som kommer nå framover. Megapixel-mobil virker veldig kult.

 

Sååå.... hva slags mobiler er det egentlig vi kan vente oss nå framover til jul? Hvilken mobil har DU tenkt til å kjøpe? :D

 

 

PS: SX-1'n min har klart å ødelegge sin egen software så nå må jeg sende den inn. Det skuffer meg stort og etter å ha eid denne mobilen i 7 mnd. vil jeg gi den terningkast 3. Bare så det er sagt. :(

Tror nok jeg kommer til å beholde min SX1 en god stund til. Etter min mening er det fremdeles ingen andre mobiler som slår den. Noen mobiler er riktignok noe bedre på enkeltområder, men ingen er så fullspekka som sx1, og dessuten kan jeg aldri tenke meg å gå tilbake til en mobil uten symbian os eller bedre.

Lenke til kommentar

Seriøst? ....usj...tilbake til tegnebordet da... Da vet jeg ikke helt hva jeg skal ha. Får se om det kommer noen små Nokiaer etterhvert.

 

Vil ha en klapp.

har du sett på 6170? synes den er mer fristende enn 6260, som i tillegg til å være enorm veier over 130g :thumbdown:

Lenke til kommentar

S700 ser ikke så dum ut nei, men er den ikke veldig stor? Jeg kan ha husket å sett bilder av den der den ser veeeeldig tykk ut. Husker jeg feil her? :roll:

 

Kommer den til å bli like dyr som P900 er nå eller blir den litt mer tilgjengelig?

 

Jeg vil ha ny telefon! SX-1 var IKKE et strålende kjøp for å si det sånn. :mad:

Endret av Perre
Lenke til kommentar

Og nå har jeg sett de filmene som amobil har av S700 og den er jo ganske enorm.

 

Er dette noe jeg bare må godta av en mobil med megapixel-kamera og mp3 eller fins det mobiler som er små samtidig som de tilbyr dette?

 

Kommer det noen ut mot jul ihvertfall som er litt mindre? :hmm:

 

PS: Den nokia 6630 eller hva det var som er nevnt tidligere er jo ikke så enorm, men den hadde litt sært utseende...

 

En ting som er sikkert er at jeg kommer til å kjøpe en mobil som er RASK. Min SX-1 bruker veldig lang tid på å f.eks. åpne meldinger, noe som blir slitsomt i lengden. Har fått litt avsmak for den software'n som brukes der (det nokia systemet... Husker ikke hva det het). :roll:

Lenke til kommentar

Jeg har nettopp kjøpt 7610, men satser på å kjøpe ny til neste år, og da blir det en funksjonell klapptelefon med megapixelkamera...

 

Men den telefonen jeg har minst lyst på av alle som kommer, er SonyEricsson S700i... Smaken er som baken... Den er ganske kul, men størrelsen syntes jeg er absurd! :yes: Hehe

 

Eller kansje det blir en mobil med 640x480 skjerm som kommer (fohåpentligvis) i 2005... :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...