Gå til innhold

Doom3 Ultra Quality 8AF.16AA@2048x1536 Screenshots


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ett eller annet med dette spillet som minner noe forjævlig om System Shock 2. Det er noe med teksturer og layout i selve bildet.

 

Skal selvfølgelig teste spillet selv, men hittil har jeg ikke sett noe som nærmer seg det vi har sett av HL2-snadder.

 

Nr jeg tenker meg om så har nok dette også en del å gjøre med setting; Det er på en måte litt begrenset hvor spennende du kan lage en romstasjonsetting. Du har et noe større spekter å spille på med "reallife" by og friluft.

 

-KJ

Lenke til kommentar
Det er ett eller annet med dette spillet som minner noe forjævlig om System Shock 2. Det er noe med teksturer og layout i selve bildet.

 

Skal selvfølgelig teste spillet selv, men hittil har jeg ikke sett noe som nærmer seg det vi har sett av HL2-snadder.

 

Nr jeg tenker meg om så har nok dette også en del å gjøre med setting; Det er på en måte litt begrenset hvor spennende du kan lage en romstasjonsetting. Du har et noe større spekter å spille på med "reallife" by og friluft.

 

-KJ

grafikken på doom 3 er jo nesten skremmende bra,bedre enn far cry og det jeg har sett på hl 2..

men ikke misforstå.doom er bra spill,men likte gameplayen på far cry bedre.har bare 512 rambrikke på pc min.men doom gikk glattere med mindre ram enn far cry synes jeg.

men sikkert større map"er i far cry og mere små rom og ganske mørk hele tiden på doom 3.iallefall av det jeg har sett til nå.har hatt tid og spille så mye.

Endret av Traxco
Lenke til kommentar
Noe av korningen kan jo skyldes komprimering, sleng ut et bmp/psd bilde, da vil det nok bli litt bedre.

 

Edit: Ser nå at den nermeste veggen er dårlig, men resten, :dribble:

Jeg tror filformatet har svært lite å si for kvaliteten. Grunnen er teksturer og detaljer er sterkt komprimerte fra før uansett.

 

Går det i det hele tatt an å ta ukomprimerte screenshots fra spill? (nytter jo fint lite å konvertere fra lossy komprimert og opp til ukomprimert i ettertid)

 

Må si meg impronert over kvaliteten, selv om jeg ser at det ennå er langt igjen til perfekt kvalitet. Det er alt for mye pakking av tekstruer, skygger og bumpmaps når man kommer nært innpå objekter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...