Spragleknas Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Liker (etter mye om og men) Opera, men det suger på forumet; henger seg ved svar... dvs. de legges in men den henger der fordet Ellers dette ditet med å sete in koder.. kommer jo til slutt i teksten samma F... drit å redigere,.... Tips?
insider Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 har samme problem jeg også med opera.. er mest irriterende det at koder kommer til slutt i teksten..
Spragleknas Skrevet 3. august 2004 Forfatter Skrevet 3. august 2004 Bruk IE - funker perfekt. joda... det var jo ikke det saken gikk ut på. Prøver å vende meg av IE (ikke ta den diskusjonen her).
akh Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Har ikke opplevd at det "henger", men det med kodene stemmer jo. Jeg skriver dem for hånd, så slipper jeg trøbbelet med å sette dem inn.
Rikky Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Har ikke opplevd at det "henger", men det med kodene stemmer jo. Jeg skriver dem for hånd, så slipper jeg trøbbelet med å sette dem inn. Samme her, men jeg skjønner problemet til de som trykker på taggene.
endrebjo Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Hvordan får man frem klammene for hånd?? De der altså-----> [ ]
Rikky Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 (endret) Alt Gr + 8/9 Endret 3. august 2004 av Rikky
pmarius Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Hadde samme problemet som dere i Opera 7.52 og tidligere. men etter at jeg innstallerte 7.53 har problemet forsvunnet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå