Gå til innhold

Enda en stjerne til komplett!


Anbefalte innlegg

Jeg har sagt det før, og sier det igjen. Jeg ELSKER komplett... prisene er kanskje 5% høyere enn konkurentene, men Servicen kan ikke sammenlignes...

 

Jeg har hatt 2 billion bipac 643 routere som har gått kaputt, etter den andre, så spurte jeg om jeg kunne få en annen type.

 

Så fikk jeg SMC 2804WBR som har blant annet 802.11G istedet ifor billion sin 802.11b. den har også lengre rekkevidde, og endel funksjoner som billion routeren ikke har...

 

jeg måtte derimot sitte nesten 4uker uten nett fordi maskinen min sitter på trådløse nettet... Men komplett kan ikke skyldes den lange vente tida, klart mann blir irritert over ventinga... er jo tross alt ferie avvikling, og våre gode venner i sandefjord fortjener en liten pause.

ekstra stor + til komplett

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har faktisk aldri opplevd annet enn god service hos de netshopene jeg har sendt tilbake defekte varer til. Refererer da til Komplett, PS Data, Multicom og PC Utstyr. Fått tilbake ny vare eller pengene tilbake innen rimelig tid hos alle sammen. Har også handlet hos Netshop, MPX og IT-Butikken, men har ikke trengt å sende noe i retur til dem...

Lenke til kommentar

Alle netbutikker jeg har handlet hos, har hatt god service. Untatt PCUtstyr.no! Makan til DRITT service skal man lete lenge etter! :realmad:

 

Komplett har alltid vært hyggelige mot meg. Jeg har sendt mange mailer osv til de og spurt om forskjellige ting, og de har alltid svart og vært hyggelige. Alle returer har har gått som forventet.

 

Jeg synes Komplett er konge! :thumbup:

Lenke til kommentar

Det er litt moro at de fleste som sutrer over dårlig service enten ser på seg selv som sentrum av universet og den viktigste kunden noengang, eller bare ikke kjenner sine rettigheter som kunde:)

 

Folk som klager over at de får nyere hardware enn den gamle de hadde eller at de har driti seg ut når de bygde / bestilte delene til pcen sin og det ikke funker når de er ferdig og da er det jo såklart komplett sin feil..... med lavere priser så kommer det mer ansvar på egenhånd. Skjerpings nå:) Dere ER ikke verdens viktigste person og dere kommer mye lenger med honning enn med eddik når dere snakker om butikken deres. Om 1 års tid er det sikkert Netshop som får like mye pepper her fordi da har de fått nok kunder til at klagerne også er blitt kunder der.

Lenke til kommentar
Det er litt moro at de fleste som sutrer over dårlig service enten ser på seg selv som sentrum av universet og den viktigste kunden noengang, eller bare ikke kjenner sine rettigheter som kunde:)

 

Folk som klager over at de får nyere hardware enn den gamle de hadde eller at de har driti seg ut når de bygde / bestilte delene til pcen sin og det ikke funker når de er ferdig og da er det jo såklart komplett sin feil..... med lavere priser så kommer det mer ansvar på egenhånd. Skjerpings nå:) Dere ER ikke verdens viktigste person og dere kommer mye lenger med honning enn med eddik når dere snakker om butikken deres. Om 1 års tid er det sikkert Netshop som får like mye pepper her fordi da har de fått nok kunder til at klagerne også er blitt kunder der.

Jeg kan ikke helt si meg enig i dette!

Min mening er at de fleste som klager over noe, har en grunn til å klage!

Det er klart at det er noen få som klager og sutrer for alt, men jeg tviler på at det er så mange av dem.

En butikk med god service har minimalt med misfornøyde kunder, samme om den er liten eller stor.

En butikk som netshop må ha god service siden den er så ny for at folk i det hele tatt skal handle hos dem. Hos komplett er ikke dette lenger så nødvendig, etter som de alt er så store. De har så mange kunder at de rett og slett ikke bryr seg så mye om service lenger!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...