Hr. Jenssen Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 når kommer den nye modden? gleder meg som en liten unge. Hehe... Te Topic.... Patchen ser veldig bra ut, økt fire rate på AK'n litt, som var litt for lav? Skjønner allikevel ikke helt hvor de 139MB'ene ble av... Var da ikke så mange fixes og additions? Hva med to nye kjøretøy og en endring på en milliard ting? Og hva med et nytt map? (maps tar ikke så stor plass, men allikevel)
KompleX Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 (endret) 1 milliard ting!! Da så!!1 Men i patch notes er det jo faktisk stappet med fixes når jeg tenker over det, så jeg tar sikkert feil. Endret 30. juli 2004 av KompleX
MrLee Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 (endret) så bra ut det...endelig skikkelig meny system med buddy, votes o.l.... og mine/booby trap varsling.. men det som skuffer meg er at de ikke la til nye heli til de eksisterende maps, samt satte ut fixed m60 pos. på noen av de maps'a... og at det ikke går å spille mot bot'er på det nye mappet... og er det bare meg eller er det umulig å treffe ett av de nye heliene med SA-7 når det sirkler rundt deg? (okei, det er vel vanskelig å treffe en huey da også)... Endret 30. juli 2004 av MrLee
SupremeX Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 WTF? Når jeg prøver å gå inn på en server, så kommer det: "Data differs from server" Ka farsken?
Hr. Jenssen Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 WTF? Når jeg prøver å gå inn på en server, så kommer det: "Data differs from server" Ka farsken? Du har det vel ikke brent?
Hr. Jenssen Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Jo, men med orginal cdkey.. Hvordan det? Fordi hvis spillet er brent (uansett om du har original cd key eller ej) så kommer du ikke inn på internett servere...sorry m8...du må nok kjøpe det originalt...
sun360 Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 Går det ann å spille akkurat det kartet via SP ?? ( ja jeg vet at SP'en suuuger som bare f .... men jeg liker å trene litt før jeg går online!!)
Croyfer Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 Enn om jeg lager en ISO av en original cd da? Det går ann på en eller anna måte - men det tar j*vli lang tid å lage .iso som fungerer istedetfor Cd... Du kan vente litt og laste ned crack som lar deg spille multiplayer... (ikke ute ennå) Siden du har kjøpt spillet, så skader det ikke noe...
Pytagoras Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 DICE er for late til å legge til enspiller på det nye kartet. De presterer jo til og med å "fikse" problemet US har med anti-luft ved å gi MUTT varmesøkende missiler. Det de totalt overser, er kartet hvor US anti-luft trengs mest, nemlig på Operation Hastings. Ikke en eneste MUTT i hovedbasen. Ikke gidder de å legge ut de nye helikopterne på andre brett enn på det nye. Helt på tampen klarer de jaggu meg å gjøre Battlecraft Vietnam inkompatibelt med BFV 1.1. Heldigvis er det en patch til BCV rett rundt hjørnet.
KompleX Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 DICE er for late til å legge til enspiller på det nye kartet. De presterer jo til og med å "fikse" problemet US har med anti-luft ved å gi MUTT varmesøkende missiler. Det de totalt overser, er kartet hvor US anti-luft trengs mest, nemlig på Operation Hastings. Ikke en eneste MUTT i hovedbasen. Ikke gidder de å legge ut de nye helikopterne på andre brett enn på det nye. Helt på tampen klarer de jaggu meg å gjøre Battlecraft Vietnam inkompatibelt med BFV 1.1. Heldigvis er det en patch til BCV rett rundt hjørnet. De tar den enkleste veien, istedet for å fikse problemet ordentlig. Noe jeg er vant med fra Dice og EA... Det er ikke lenger mulig å legge ut claymores og pinner fra passasjer setet i Jeepen, fordi claymores ville eksplodere, og pinnene ville fly rundt bilen. Dice gidder ikke fikse problemet, så de gjør det umulig å gjøre det istedet... Men en del fikses var det jo, og jeg er ikke helt misfornøyd.
sun360 Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 Da tolker jeg det som et nei til mitt spm... Ja ja i bunn og grunn viste jeg det på forhånd, men men måtte spørre. Se på det slik om "ikke" ( ) "lenge" så kommer BF2... sikkert like bugga som alle andre bf spill så langt , but we "love" them anyway... Ahm sort of..
3dme Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 (endret) Men de fikset ikke problemet med at enmanns cobraer bruker heatseeking, desverre . (jeg vet at de rpøvde,men du burde prøve hardere) Endret 31. juli 2004 av 3dme
SupremeX Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 Satt å gamet BFV online i stad(fikk det fikset), så kommer de samme grafikkfeilene jeg hadde med FX5900 kortet mitt. Masse streker over hele skjermen, noe som gjorde at min 2plass falt til 7ende.. Ligna på artifacts, men kan da ikke få artifacts med standardklokk..
.tomf Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 når kommer den nye modden? gleder meg som en liten unge. Du er ein liten unge. :!: kan du være selv!!!!så det så!!!!
Elendil Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 (endret) Eg synst forsatt det er noken bugs: Foreksempel 1: Faller 1 1/2 meter ned å dauer konstant Foreksempel 2: Går ned ei trapp treffer ein stein, dau. Sikkert fleire seff. Endret 31. juli 2004 av zefler
Liestöl Skrevet 1. august 2004 Forfatter Skrevet 1. august 2004 Eg synst forsatt det er noken bugs: Foreksempel 1: Faller 1 1/2 meter ned å dauer konstant Foreksempel 2: Går ned ei trapp treffer ein stein, dau. Sikkert fleire seff. Har ikke jeg merka
KompleX Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Eg synst forsatt det er noken bugs: Foreksempel 1: Faller 1 1/2 meter ned å dauer konstant Foreksempel 2: Går ned ei trapp treffer ein stein, dau. Sikkert fleire seff. Har ikke jeg merka Takk til deg for at du opplyste oss om det da. Fall-skade "buggen" er ekstremt irriterende. Og den fantes i vanilla BF også. Og de har enda ikke engang prøvd å fikse den? Latskap fra Dice sin side vil nå jeg si...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå