Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Ble litt i dag og...

 

Box of the Banned 499,- DVDin, oslo

(driller killer, evil dead, nightmares in a damaged brain, I spit on your grave, Zombi2, last house on the left)

(forbannet være det forsinkede visakortet)

 

Deathrace 2000

Predator 2: SE

Return of the Fly

Batman (1989)

 

De fire siste for 300 på FreeRecord Shop.

Endret av Slettet-dUuoCe48tm
Lenke til kommentar
Ouch, det var dyrt. Ser de har den for $7,50 (etter at prosentene fra tilbudskupongene har blitt trukket fra) hos DeepDiscountDVD.com, noe som tilsvarer nesten 100,- etter at frakten har blitt lagt til. :)

 

Ser at Criterion-utgaven går for $17++ brukt og $30 ny(+frakt). ;)

Uffda, jeg får vel se meg litt bedre om neste gang jeg skal handle, men den er sikkert vel verdt pengene uansett.

Lenke til kommentar

Idag fikk jeg en pakke ifra DeepDiscountDVD, dette var mitt første sone 1 kjøp.

Pakken inneholdt:

Waking Life $7,18 (Jeg mins det var LarsP som anbefalte denne for en stund tilbake)

Jay and Silent Bob Strike Back Dimension Collector's series $9,44

Og

Chasing Amy Criterion Collection $13,92.

Koveret til sistnevnte var mildt sagt snodig, plasten på framsiden (den transparente folien som holder kover-arten på plass var helt bulkete og rar, krøllete omtrent. Er dette en skade på koveret, eller er det ett eller et annet stunt ifra criterion sin side?

Resten av koveret er plettfritt. Noen som har denne utgaven, og dermed kan fortelle meg hvordan koveret skal være?

Lenke til kommentar

Kjøpte nettop star Wars - trilogien. Samlebox med 4eren 5 eren og 6eren...

 

Har hørt snakk om at det finnes 2 versjoner. En som ikke er miksa og triksa med og en som ha forbedra lyd og bilde.. Stemmer dette ? For jeg vil helst ha den som er forbedra ! Såå.. har ikke opna den enda.

 

 

Hadde vert fint med svar

Lenke til kommentar
Koveret til sistnevnte var mildt sagt snodig, plasten på framsiden (den transparente folien som holder kover-arten på plass var helt bulkete og rar, krøllete omtrent. Er dette en skade på koveret, eller er det ett eller et annet stunt ifra criterion sin side?

Resten av koveret er plettfritt. Noen som har denne utgaven, og dermed kan fortelle meg hvordan koveret skal være?

6300763[/snapback]

Det ser ikke ut som det skal være sånn:

 

a2_1_b.JPG

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...