Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet hva som er forskjellen på Knight Rider sesong 1 Sone 1 og 2? Ser at sone 2 har 8 DVD`er mens sone 1 har 4 DVD`er.  Grunnen til spørsmålet er at Sone 2 får jeg til £17.99 (altså litt over mva grensen), mens sone 1 får jeg til $21.99.

6269276[/snapback]

 

Kan være noe så enkelt som at, sone 1 diskene er vendbare og sone 2 bare har episoder på en side...

6269323[/snapback]

Det er korrekt, ensides dvd'er i R2, vendbare i R1, ellers ser det ut til å være samme ekstramateriale (bl.a. filmen Knight Rider 2000 - The Movie).

Vil gjette på at videokvaliteten er noe bedre på R1 (tror disse er filmet på video, uten at jeg gidder sjekke, og da er jo NTSC originalformat), men på den andre siden er det en del tosidersutgivelser som har vært litt kranglete å få til å spille på en del/mange spillere.

Lenke til kommentar
Deep Space Nine Complete Season 1-7 £ 77.00

bastard har hatt lyst til å se denne serien men 1k pr. sesong er for mye.

6042341[/snapback]

Du kan jo se på denne da http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...AMEWA%3AIT&rd=1

Er ikke fult så billig og er ikke uåpnet men det er en samler utgave

6050852[/snapback]

 

 

prøvde men det er oppe i £170, og da gidder jeg ikke

6051538[/snapback]

 

 

oppdate fikk nettopp serien fro£68 så nå må jeg bare håpe at jeg ikke blir svindlet

Lenke til kommentar
Kaizers Orchestra: Viva La Vega ble innkjøpt på Music Box på OTI-senteret på Orkanger til 200 spenn i dag.

 

Jeg er fornøyd jeg ^^

6255730[/snapback]

Har sinnsykt lyst på den selv, men vil helst betale litt mindre :wee:

6260107[/snapback]

Fant den til 139kr, og er fornøyd med det. Det var på CDON, mens på Platekompaniet fant jeg A Streetcar Named Desire.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

tror jeg begynner å bli litt hekta på dvdkjøp nå om dagen. Solgte akkurat skoa mine for å få råd til noen dvder! :!: :ermm:

Endret av Slettet-dUuoCe48tm
Lenke til kommentar

Fikk endelig "X-files season 1" fra Play i kassa i dag. 12,99£

 

Ellers så var jeg innom en Rema 1000 på Åssiden i Drammen. Kjøpte "The Deer Hunter" og "Lethal Weapon 2" for 50,- NOK pr.stk.

 

Deretter gikk turen til Price Club i Krokstadelva hvor jeg kjøpte "From dusk till dawn" "Laurel and Hardy - Flying deuces" og "Laurel and Hardy - Way out west" 39,90 NOK pr. stk.

 

For de som ikke vet hvem Laurel and Hardy er, så er det altså Helvan og Halvan.

Lenke til kommentar
Fant den til 139kr, og er fornøyd med det. Det var på CDON, mens på Platekompaniet fant jeg A Streetcar Named Desire.

6273939[/snapback]

 

Hvor står den til 139? Ser bare 159 kr, jeg. Og da blir det opp i 188kr ink frakt. Noe som er for dyrt for meg.

6275769[/snapback]

Jeg er litt retarded, sier alltid CDON når jeg mener Playcom. Aner ikke hvorfor, men det var altså Playcom (på Galleriet i Bergen) jeg kjøpte den. :)

Lenke til kommentar
fikk sesong 1 av 24 fra playx, det tok over 10 dager.

fikk også john woo collection fra play

6275758[/snapback]

 

Da kan vel denne kanskje være noe for deg.

 

A Better Tomorrow Collection fra DVDfromKorea for ca 350 kroner. Jeg har fått en ny favoritt i hylla :love:

 

l_p1003347154.jpg14486.jpg

2cal(44).jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...