Gå til innhold

Fjerne postcounter på trådview


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg lurte på om dere kanskje burde vurdere å fjerne postcounter på brukerne. Det er veldig mange som poster bare for å poste og dermed senker kvaliteten på innleggene i forumet. På f.eks. battlefield.nos forum har de valgt å fjerne den på trådview men beholde på brukerinfo-sidene. Det har gjort at mengden meningsløse enlinjespostinger falt dramatisk på noen få dager og det blir høyere kvalitet på de postene som skrives.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

...dersom folk er så stein stokk dumme at dei vurderer ein persons egenskaper ut frå postcount så fortjener dei ikkje betre.

 

Samme gjelder folk som eventuelt poster for å høyne antalet, trur ikkje det er så mange på dette forumet som er så opphengt i det.

Lenke til kommentar

Man er kanskje litt interessert i det selv, når man f.eks. bryter 1k grensa med "informative" innlegg, og ikke bare søppel. Synes postteller er helt OK, viser litt hvor ofte en person er innom forumet.

 

Hva med å legge ut infoen om når brukeren ble opprettet? Er det mer fornuftig mtp. å "øke" autoriteten til hver bruker?

 

Til info så er slike poster som "Støttes, enig i det og en eller annen smily" ofte kalt "AOL" på news. AOL folk hadde en lei tendens til å poste "Me too!!!" på news i sin tid. Populært benyttet i dag på denne måten:

 

<AOL>Me too</AOL>, evt. bare AOL.

Endret av hce
Lenke til kommentar

QUOTE (Kevlar @ 26/07/2004 : 14:26)
Men det var en god idè! Slipper også vurdering av personer i forumet på grunnlag av antallet poster istedet for hva de faktisk poster "han har bare 200 poster, han må være n00b"

Jeg ser ikke noe galt i at man vurderer etter hvor mange poster en person har. Hvorfor synes du det er dumt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Vet ikke helt jeg. Synes egentlig det er greit å se postcounten. I andre forum opereres det ofte med titler hvorav de med få poster blir klassifisert som nybegynnere og de med mange er pro's, og så lenge vi ikke har det er det greit med postcount.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...