Gå til innhold

Fjerne postcounter på trådview


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg støtter absolutt å fjerne innleggsteller.

 

Forumet ser renere ut, og kanskje slipper man også litt pissposting.

De som føler seg grovt forulempet angående e-penis kan vel få synlig registreringsdato som en slags erstatning?

 

Når det gjelder kvaliteten på de forskjellige innleggene som postes her så er selvsagt registreringsdato og innleggsteller temmelig irrelevant i mange saker.

At man har vært her lenge og postet mye betyr ikke at man leverer gode svar.

 

For min egen del vurderer jeg alle innlegg fra folk jeg ikke "kjenner" på lik linje, det eneste parameteret er innlegget i seg selv.

Lenke til kommentar

Gode svar og guider kan man aldri få for lite av.

QUOTE (GeeZuZz @ 28/07/2004 : 00:04)
Å måle antall ord per post er heller ikke vits, da det er en del som skriver bare skriver vås uansett.

Ikke hvis man kun måler antall ord pr. post. Men om dette kombineres med alt det andre jeg nevnte, skal det nå ganske mye til før en spammer kan utmerke seg noe.

Lenke til kommentar

Det jeg opplever som det største problemet med postcounts er at nye forumbrukere har en tendens til å vurdere kvaliteten på det som blir skrevet ut i fra postcounten, og dermetd også selv prøver å få flest mulig poster for å få status. De som har vært en stund på forumet her ser etter hvert at det er svært liten sammenheng mellom antall poster og kunnskapen til den som skriver postene.

 

Jeg støtter forslaget om å fjerne postcounts, og evt. heller vise når bruker ble registrert eller hvor lenge bruker har vært medlem. Selvsagt kan også dette være misvisende om hensikten er å "sile ut" de mest kunnskapsrike, men hvorfor skal man egentlig gjøre det? Dersom n00bs skriver noe som er helt bort i natta får de oftest en kommentar på dette likevel. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Om postcount fjernes, starter jeg en bevegelse mot det hele hvor markeringen vil være å skrive postcount med diger font i signatur. :green:

 

Nei, postcount hører hjemme på et forum.

Lenke til kommentar

Støtter fjerning av postcounts. Har sett mange slike:

 

"Jippi. passert 500 posts"

"Endelig over 2000 posts"

osv.

 

Erstatt heller postcount'en med registreringsdato, men la folk ha muligheten til å sjekke postcounts i profilen.

Endret av Spaz
Lenke til kommentar

QUOTE (erikindre @ 03/08/2004 : 22:45)
De som har vært en stund på forumet her ser etter hvert at det er svært liten sammenheng mellom antall poster og kunnskapen til den som skriver postene.

Jeg har vært her en stund, og jeg ser ikke den sammenhengen i samme grad som du gjør. Sjekk gjerne de brukerene med flest innlegg her. Med noen få untak er alle disse erfarne brukere som har hjulpet mange personer på forumet. Og det sier seg egentlig selv. Spesiellt når telleren ikke lenger er påslått i off-topic. Setter man antall innlegg i tillegg opp mot reg.dato begynner det å tegne seg et bilde av seriøse brukere.

 

Men for all del, hvis noen tror forumet blir bedre av at postcount forsvinner, så bare prøv. Men vurder nå reg. dato synlig i alle skins som erstatning. (...sa han som var registert i 2001 :innocent: )

 

Det beste forslaget kom forresten fra GeeZuZz. Lag en vote. Hvilket syn som kommer fram åpenlyst representerer skjelden hva alle egentlig mener. Det svært viktig for mange og være politisk korrekt utad... Og det er faktisk ingenting som er mer politisk ukorrekt enn en postteller! (det er derfor jeg liker den, hehe )

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...