Gå til innhold

La oss disse Linkin Park


Suppelars2k

Anbefalte innlegg

hater de som hører på det.

Skjerp deg a'.

Second! (Third?!)

 

Forresten HalTan, velkommen etter med den oppdagelsen... Har hørt endel LP sanger og disse to har jeg (og sikkert flere med meg) lagt merke til at er ganske like...

 

Synes Linkin Park har mye bra, jeg. Enkelte av sangene, der Chester synger helt rolig (f.eks. Breaking the Habit)...de er så...avslappende. :yes:

 

Jaja, lev med meningene deres. Helt i orden at dere ikke liker LP og synes de er ensformig og sånn... Jeg trives med å høre på Linkin Park innimellom alt det andre jeg hører på. Kanskje noen ikke liker at jeg hører på det, but so be it. Jeg hører på den musikken de lager. Om de har to like sanger, eller fem like sanger bryr meg fint lite så lenge de lager bra musikk etter min og andre LP-fans sin mening... ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dimmu Borgir og Satyricon er også populærmusikk. Vil det da si at de spiller nu-metal? (hehe_LolZ - jeg tryller)

Når ble Dimmu og Satyricon populærmusikk?

 

Jeg sa heller ikke at Slipknot kategoriseres som nu-metal fordi de ligger på listene, det er på grunn av stilen deres.

*kremt 1*

*kremt 2*

 

Kan holde på i hele kveld. Og til det med nu-metal > selger. Vel, du la ikke tilfeldigvis merke til "hehe_lOlZ2kz0r-kommentaren min?

Lenke til kommentar
Dimmu Borgir og Satyricon er også populærmusikk. Vil det da si at de spiller nu-metal? (hehe_LolZ - jeg tryller)

Når ble Dimmu og Satyricon populærmusikk?

 

Jeg sa heller ikke at Slipknot kategoriseres som nu-metal fordi de ligger på listene, det er på grunn av stilen deres.

*kremt 1*

*kremt 2*

 

Kan holde på i hele kveld. Og til det med nu-metal > selger. Vel, du la ikke tilfeldigvis merke til "hehe_lOlZ2kz0r-kommentaren min?

Vel, ok. La oss kalle Dimmu og Satyricon for listepop. Man kan forsåvidt også kalle Slipknot for listepop, hvis det gjør saken noe bedre.

 

Og ja, jeg så lolz0r-kommentaren din.

Lenke til kommentar
Kall det hva du vil. Jeg synes iallefall at Satyricon, Dimmu Borgir og Slipknot er tre knallgode band.

Det må jeg nesten si meg helt enig i. Dimmu og Satyricon er utrolig bra band. Slipknot faller ikke i min smak, men selvfølgelig respekterer jeg andres smak. :)

Lenke til kommentar
Er det noen grunner til att de som hører på ordentlig Metall, black-metall o.l kaller dimmu gorbir for Disco burger?

Det er fordi Dimmu og Satyricon har "solgt sjela si" og joinet store plateselskap. Da bryter de med "grunnidèen" innenfor Black Metal - at man skal være kul og underground. Black Metal skal ha lavbudsjettslyd og dårlige musikkvideoer. Satyricon og Dimmu Borgir har nå store budsjett og reklamebannere på hvert gatehjørne. Dette får noen til å kalle de "not true" eller "sellouts".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...