Gå til innhold

La oss disse Linkin Park


Suppelars2k

Anbefalte innlegg

jadajada. vet det.

 

men nå har det nå aldri være noe stort å lage musikkvideoer i black metal-miljøet.

 

 

og de skal få lov å ha de nakne damene og musikkvideoene sine, men å sende det på svisj. Når de bruker nakne damer for å selge musikken sin er de som sagt ikke noe bedre enn britney spears.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke Dimmu Borgir og Satyricon har den "ohh, den store Svisj-redaksjonen" i bakhodet når de lager videoene sine. Og jeg tror forresten ikke at Shagrath og Satyr selger en skive mer uansett hvor mange pupper som er med i låtene deres. De henvender seg til et publikum som er ute etter ekstreme MUSIKALSKE utrykk, ikke de småsnacksy artistiske som kommer frem i videoene sine. Kan godt hende Benny Benassi scoret et par fans til med "Satisfaction"-videon sin, men jeg tror ikke dette gjelder for Black Metal-sjangeren.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Linkin Park = boyband med gitarer :!:

Samme som 90% av alle band som finnes for tiden ja.

Skal vedde på at favorittbandet ditt er et "boyband" det også.

 

Men seriøst, jeg fikk den første cd'en til LP da den kom ut forrige årtusen, den var ikke så værst. Faktisk ganske nyskapende på den tiden. Men nå i det siste har det kommet et utall nu-metal (ikke noen skam å være i den sjangeren vel?) som høres sånn ca. likt ut. Og det solgte/selger jo bra, så da måtte LP gi opp originaliteten for å selge massevis av plater. (Eller kanskje de ikke fant på mer, hvem vet).

 

Nå er ikke jeg verdens største fan av nu-mealt (har 2 plater), men det finne bra musikk i den sjangeren også.

 

Angående black-metal-videoer. Mange blir nødt til å lage to videoer til sangen sinde da de fleste kommersielle kanalene nekter å sende videoer med "nakne jomfruer og sverd".

 

Originalt band: The Mars Volta :w00t:

Lenke til kommentar
Tror ikke Dimmu Borgir og Satyricon har den "ohh, den store Svisj-redaksjonen" i bakhodet når de lager videoene sine. Og jeg tror forresten ikke at Shagrath og Satyr selger en skive mer uansett hvor mange pupper som er med i låtene deres. De henvender seg til et publikum som er ute etter ekstreme MUSIKALSKE utrykk, ikke de småsnacksy artistiske som kommer frem i videoene sine. Kan godt hende Benny Benassi scoret et par fans til med "Satisfaction"-videon sin, men jeg tror ikke dette gjelder for Black Metal-sjangeren.

Enig der du, musikk har ikke noe med film å gjøre, eneste grunnen til at de lager musikkvideoer er for at tv'n eksisterer tror nå jeg, men jeg skal gladlig innrømme at hvis jeg satte på tv'n og der stod en vakker dame som sang og danset naken hadde jeg ikke skrudd av tv'n.... ;)

Lenke til kommentar

Originalt band? Jethro Tull

 

Jeg liker Linkin Park. Har ikke tenkt å forsvare at jeg liker de, har ikke tenkt å komme med grunner. Kanskje jeg ikke har noen gode grunner, jeg bryr meg fint lite. Man kan ikke velge musikksmaken sin, jeg kan prøve så hardt jeg vil og fortsatt synes at Snoop Dogg er talentløst snakking til en beat. Av nu-metal bandene (tenker på Limp Bizkit, Korn, og de der, ikke all metal som er ny) syns jeg de er flinkest, og jeg syns Numb er en veldig fin sang. Hybrid Theory var jo bedre, men de får lage den musikken de vil. Som Michael Madsen sa så fint: Is it really selling out if it feeds your family?

 

Ingen tvinger noen til å høre på musikk de ikke vil, og skal noen idioter på stranden spille høy musikk foretrekker jeg LP foran Dragostea Din Tei eller Kjartan.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Litt off topic, men siden vi disser disse wannabe metal banda og roser de virkelige så må jeg bare slenge med en kommentar.

 

Jeg begynte å høre på metal på slutten av ungdomsskolen.

I 3 året på videregående hadde jeg blitt med i et lite band som hadde fått i oppgave å spille noen sanger på en avslutningsfest.

Det er jo ikke så mange som liker metal, så vi hadde egentlig alle odds mot oss.

Det som skjedde etter at vi hadde spilt en sang, og begynte på den andre var at Dj'en vrengte opp noe techno shit så vi ble bokstavelig spilt vekk av noen bedritne cerwin faenskap med techno-trance.

Greit nok at de ikke liker det, men litt respekt går det vel an å ha?

Var litt forbanna etterpå da ja...

 

Men tilbake til topic:

 

Linkin park suger hestemøkk sammen med nickleback og alle andre "hardbarka" råne gruppene.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...