Gå til innhold

La oss disse Linkin Park


Suppelars2k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Jeg synes LP forsatt er bra, spesielt vokalmessig. Du skal lete lenge etter band som har like bra vokal i både Chester Bennington og Mike Shinoda live. Spesielt populære band som appelerer til samme kundegruppe som LP. Jeg hadde en døperiode der jeg ikke hørte på dem, men når Live In Texas kom ble jeg veldig positivt overrasket, igjen. De var nesten like bra som Staind live.

 

Edit: Hadde ikke lest hele tråden før jeg postet og fikk lest flere innlegg. Jeg synes det er fantastisk lite kreativt å si at noen "suger hestemøkk" når man selv spiller i band. Man skal faktisk tenke på at selv om LP er satt sammen av plateselskapet så er det dyktige musikere som er valgt og all musikken skriver de selv. Det er det ikke alle som gjør nå lengre.

Endret av Skjalg85
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg synes LP forsatt er bra, spesielt vokalmessig. Du skal lete lenge etter band som har like bra vokal i både Chester Bennington og Mike Shinoda live.

Chester klarer seg.

Men Mike Shinoda suger noe hensynsløst. Vet han høres bra ut på studioalbum, men på live så er han surere enn sursild...

Lenke til kommentar
Liker du ikke musikken er du nok uenig, men jeg syns Chester er veldig flink Live in Texas. Det finnes band jeg liker som suger hemningsløst live, men akkurat Chester leverer bra.

... men det er KUN Chester

og når det kommer til kreativitet så eksisterer det omtrent ikke (kanskje med untakt av ReAnimation og noen få "alternative" sanger...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...