Gå til innhold

Tatt i fotoboks, juridisk hjelp?


skyline

Anbefalte innlegg

I samme bommen måtte fattern hjelpe Gjelsten (han er naboen vår), fordi han hadde bare lapper, og ikke småpenger. Han lagde en femti meter lang kø, og fattern gikk frem og la på en tjuer. Da var Gjelsten flau. :!:

Herregud mann. Dere skulle bare tipset se&hør og latt han stå der. Hadde vel blitt stor sak det.

 

Men fra spøk til alvor. Har de digitale fotoboksene også blitt deaktivert når det gjelder motorsykkler?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har hytte på hafjell. :dontgetit:

 

I samme bommen måtte fattern hjelpe Gjelsten (han er naboen vår), fordi han hadde bare lapper, og ikke småpenger. Han lagde en femti meter lang kø, og fattern gikk frem og la på en tjuer. Da var Gjelsten flau. :!:

Jeg vet du har hytte der, du sendte meg PM engang. ;)

 

Men har dere ikke sånn fancy kort der?

Så man slipper å putte på penger?

Lenke til kommentar
I samme bommen måtte fattern hjelpe Gjelsten (han er naboen vår), fordi han hadde bare lapper, og ikke småpenger. Han lagde en femti meter lang kø, og fattern gikk frem og la på en tjuer. Da var Gjelsten flau. :!:

Herregud mann. Dere skulle bare tipset se&hør og latt han stå der. Hadde vel blitt stor sak det.

 

Men fra spøk til alvor. Har de digitale fotoboksene også blitt deaktivert når det gjelder motorsykkler?

Det vet jeg ikke for å være helt ærlig, men de er ihvertfall like ubruklige når det gjelder motorsykkel. Er det rart jeg kjøpte meg sykkel for ett par år siden. Slipper å betale bompenger også. Bare fordeler jo :!:

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Kan nesten garantere deg at de har bilde av ansiktet ditt uansett. Jeg hadde 170 km/t og satt ganske langt bakover, men bildet var meget bra allikevel.

 

Du får nok 4000 kr i bot ca. +/-.

Du kan jo håpe på at speedometeret ditt viser en del feil da.

 

Såg du blitzen forresten? At det blinka? Ikke til å ta feil av.

Hviss det ikke gjorde det, har du ikke blitt tatt.

Lenke til kommentar

I den farten kan de neppe ha noe skikkelig bilde av føreren (deg) Bildet blir jo uklart allerede rundt 120 km timen :p:innocent:

 

Alle som kjører for fort er kriminelle! Det har mamma sagt ;)

 

Hehe, mens jeg tenker på det... En jeg kjenner ble tatt i omtrent like høy fart som deg... Han sa at gassen hadde låst seg og slapp unna :p Tror han skyldte på en colaflaske elns

Endret av MetiCx
Lenke til kommentar
Skal ikke forsvare Skyline, han har kjørt for fort, og fortjener sin straff. Ingen tvil om det!!!

Når det er sagt, synes jeg det er utrolig mange "engler" her inne. Hva med å feie foran sin egen dør først? Av alle dere som har lappen, hvem har ikke kjørt for fort? Jeg kjenner faktisk ingen som ikke har kjørt for fort, og slik mange her inne maser om hvordan han bør straffes, hvor glade dere er for at han ble tatt etc., virker det som om dere ikke har gjort noe som er utenfor loven. Hvis det er tilfellet så burde mange faktisk kommet seg ut av datarommet en gang i blant og sett lit nærmere på verden.

Ikke se på dette som at jeg forsvarer lovbrytere, men synes hetsingen burde stoppe nå.

Folk er som oftest skinnhellig så lenge det ikke berører dem selv, eller noen av deres bekjente :)

Lenke til kommentar

Selv om dekkene dine ikke tåler kan du:

 

1.Kjøre i 280km/h da får bare fotoboksen med seg hekken på bilen viss politiet har forbedret de..

 

2.Skyld på at gassen hengte seg opp....og du prøvde med all makt og stå på bremsen og holde kontroll samtidig.men vet ikke om den er så og:D

Lenke til kommentar
Selv om dekkene dine ikke tåler kan du:

 

1.Kjøre i 280km/h da får bare fotoboksen med seg hekken på bilen viss politiet har forbedret de..

 

2.Skyld på at gassen hengte seg opp....og du prøvde med all makt og stå på bremsen og holde kontroll samtidig.men vet ikke om den er så og:D

Vel, vi kan jo vedde om dekka tåler det eller ikke da;

FALKEN FK451 GRB 215/40ZR17 87Y (tåler 300km/t +)

 

tyre_fk451_400.jpg

 

Om bilen hadde takkla det er en annen sak, med 75hk så har jeg bare greid 190 km/t i bratt nedover bakke. Primera 2.0 dLX (diesel)

 

Det med gassen er vel suspekt, men kan jo self prøve seg.

Endret av skyline
Lenke til kommentar
Vel, vi kan jo vedde om dekka tåler det eller ikke da;

FALKEN FK451 GRB 215/40ZR17 87Y (tåler 300km/t +)

Z- 87Y er vel heller 260-270km/h?

Samme det, de takler nok uansett toppfarten på bilen. :p

 

Er uansett ikke så lurt å kjøre så fort på veien.

Ganske sikker på at Dado eller Adrin hos Teckademics kan gå god for det, 200km/h++ og hull i veien er en heller dårlig kombinasjon.

 

Det med å si at gassen har hengt seg opp kan være litt skummel, aner ikke om de kan motbevise det eller ei, men kan de det kan du risikere å bli straffet for falsk vitneforklaring også tror jeg. :hmm:

Lenke til kommentar
Det med å si at gassen har hengt seg opp kan være litt skummel, aner ikke om de kan motbevise det eller ei, men kan de det kan du risikere å bli straffet for falsk vitneforklaring også tror jeg. :hmm:

Hysjda. Ingenting er vel bedre enn at han kastes i fengsel for falsk vitneforklaring? Det er jo tydelig at fyren er uten etiske skrupler.

Lenke til kommentar
Vel, vi kan jo vedde om dekka tåler det eller ikke da;

FALKEN FK451 GRB 215/40ZR17 87Y (tåler 300km/t +)

Z- 87Y er vel heller 260-270km/h?

Samme det, de takler nok uansett toppfarten på bilen. :p

 

Er uansett ikke så lurt å kjøre så fort på veien.

Ganske sikker på at Dado eller Adrin hos Teckademics kan gå god for det, 200km/h++ og hull i veien er en heller dårlig kombinasjon.

 

Det med å si at gassen har hengt seg opp kan være litt skummel, aner ikke om de kan motbevise det eller ei, men kan de det kan du risikere å bli straffet for falsk vitneforklaring også tror jeg. :hmm:

Y(ZR) -- 300km/h or 186mph

Se her:

 

gspr; etiske skrupler. :hmm: HÆ? :p

Lenke til kommentar
Selv om dekkene dine ikke tåler kan du:

 

1.Kjøre i 280km/h da får bare fotoboksen med seg hekken på bilen viss politiet har forbedret de..

 

2.Skyld på at gassen hengte seg opp....og du prøvde med all makt og stå på bremsen og holde kontroll samtidig.men vet ikke om den er så og:D

Vel, vi kan jo vedde om dekka tåler det eller ikke da;

FALKEN FK451 GRB 215/40ZR17 87Y (tåler 300km/t +)

 

tyre_fk451_400.jpg

 

Om bilen hadde takkla det er en annen sak, med 75hk så har jeg bare greid 190 km/t i bratt nedover bakke. Primera 2.0 dLX (diesel)

 

Det med gassen er vel suspekt, men kan jo self prøve seg.

Sett dekkene på skylinen din :blush:

Lenke til kommentar

Det er lattelig at det skal være så usannsynlig høye straffer for å gi litt på i tuneller eller strake veier. Man må jo være sånn passe ustabil for å voldta noen, og bør derfor få mer straff enn å kjøre litt fort. Det er jo noe "alle" gjør til tider.

 

Har selv kjørt i 200 km/t gjennom en enveiskjørt tofelts tunell med fartsgrensen 80 km/t. Det er jo sykt at jeg kan risikere ekstreme straffer på grunn av det. Jeg risikerer kun mitt eget liv, og litt styr fra statens side når det gjelder ambulanse og lignende. Når andre sitter på kjører jeg forsiktig.

 

Men on topic:

Hvis de har trynet ditt med på bildet har du ikke så mye å stille med. Kjedelig at de orket å bry seg, og forøvrig fant fram til deg, når bilen din ikke hadde skilt. Sånn er det å bo på en liten plass :).

Lenke til kommentar
Det er lattelig at det skal være så usannsynlig høye straffer for å gi litt på i tuneller eller strake veier. Man må jo være sånn passe ustabil for å voldta noen, og bør derfor få mer straff enn å kjøre litt fort. Det er jo noe "alle" gjør til tider.

 

Har selv kjørt i 200 km/t gjennom en enveiskjørt tofelts tunell med fartsgrensen 80 km/t. Det er jo sykt at jeg kan risikere ekstreme straffer på grunn av det. Jeg risikerer kun mitt eget liv, og litt styr fra statens side når det gjelder ambulanse og lignende. Når andre sitter på kjører jeg forsiktig.

 

Men on topic:

Hvis de har trynet ditt med på bildet har du ikke så mye å stille med. Kjedelig at de orket å bry seg, og forøvrig fant fram til deg, når bilen din ikke hadde skilt. Sånn er det å bo på en liten plass :).

Bilen hadde skilt, så det var ikke lett å slippe unna der nei.

Sjekka vel bare opp nær familie tenker jeg, altså bilen stod registert på mor mi, sjekka vel om eventuelle sønner osv, fant meg, søkte på mob tlf, og ringte meg.

 

har vært med i 240 km/t i 2 felts tunnel, gjikk unna det, men da begynner det å bli litt over grensa spør du meg, iallefall med full bil. Nissan 200SX Turbo. (s13)

 

Straffene i Norge er helt forbanna sinnsyke. Tydelgvis er allt annet enn å kjøre fort mye bedre i Norge. Kunne sikkert ha drept noen og fått mindre straff.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...