Gå til innhold

Valg av skjermkort som kan ta DoomIII, farcry osv.


ken36

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tviler sterkt på at du klarer HL2, FC eller D3 med eit R9800Pro med alt på maks, men med litt lågare instillingar så funker det.

hvis det er meg du snakker til:

Jeg kjører da på 1024x768, uten noe form for problemer, bortsett fra hakking akkurat når jeg går inn i spillet.

Det som og er, er at resten av pcen min er forholdvis bra (sjekk profil)

Defor kan jeg faktisk det.

High/ultra high på alt..

Lenke til kommentar
Tviler sterkt på at du klarer HL2, FC eller D3 med eit R9800Pro med alt på maks, men med litt lågare instillingar så funker det.

Kan folk her LÆRE?! :realmad:

 

Noen kan ha bra flyt i FarCry med Radeon 9800 Pro og noen kan ha dårlig flyt med Radeon 9800 Pro. Det handler nemmelig ikke bare om skjermkortet.

I en PC så finnes det nemmelig ting som CPU og RAM, ja, tenke seg til det finnes det faktisk... Hvem skulle ha trodd det.. At CPU-en kunne ha noe å si ang ytelsen i et spill... :ohmy:

 

Ang det Zeph skriver.. Setter du FarCry, HL2 og Doom3 i samme bås? Tror nok at HL2 krever litt mer en FarCry... :p

Lenke til kommentar
Ang det Zeph skriver.. Setter du FarCry, HL2 og Doom3 i samme bås? Tror nok at HL2 krever litt mer en FarCry...  :p

jaha, hva får deg til og tro det? fra alle videoer/screenshots og fra leaken ser ikke gfx'en ut til og være i nærheten av farcry sin.

Endret av asimov
Lenke til kommentar

Mange av dere som ikke fikk med seg første screeningen av HL2? der kjørte dem det i maks detaljer på en p4 2.4, med et R9800PRO, og hadde i avg, 75 fps, minimum 40 og maksimum 120 ca. så et R9800 PRO kort vil holde i lassevis til HL2.

 

Om dette fortsatt er tilfelle vet jeg ikke, men så utrolig mye forskjell er det nok ikke.....

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke kjøpe et ati x800 pro vivio kort for så å softmodde til xt...jeg hadde ikke nølt et sekund. :thumbup:

 

Har selv et HIS x800pro kort, det fungerer utmerket :thumbup:

 

PS: Mitt er ikke vivo da...kjøpte mitt før det ble kjent at vivo kunne soft moddes :dontgetit:

Endret av jihn
Lenke til kommentar

For best opplevelse så 'må' vi ha nVidia til å spille Doom3. Til å spille Half Life2 så 'må' vi ha ATI... Greit at kortene fra ATI og nVidia yter forskjellig og støtter ulike teknologier, men at de som lager spillene favoriserer ên produsent for spillet deres er mildt sagt betenkningsfullt !!!

Lenke til kommentar

Ett annet - om muligens litt sofistisk - argument for å gå for Raden 9800 pro, er at selv ikke Geforce 6800- og Radeon x800-kortene visstnok kan kjøre Doom 3 tilfredsstillende med maks innstillinger. De kan kjøre på høye eller veldig høye innstillinger, men ikke ultra høye, eller hva de faktisk kaller det...

Har man tålmodighet så venter man litt til... hehe :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...