Gå til innhold

uvanlig overgang fra 1.5 til 1.6 (aim)


Anbefalte innlegg

jeg byttet over til 1.6 for en stund siden.. et par uker eller.no. og jeg merker at aimen min er heeelt på bånn i 1.6 . jeg treffer absolutt ingen ting..

(ja jeg suger, det er nå fastsatt :p)

problemet mitt er at jeg er blitt for vant til "den enkle" aimen i 1.5 .. så jeg takler ikke 1.6.

 

så det jeg lurer på er hvordan jeg kan få bedre aim i 1.6 ?

(annet enn å spille mye/mer som 99% garantert kommet til å tenke først)

 

og plz, kun seriøse svar ;)

 

på forhånd, takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

He he. Husker hvor guffent det var ja. Er helt sikkert noen som kan fortelle hva forskjellen mellom hitbox'er osv. Som du sier selv så kan du sikkert fint gjøre det ved å øve, øve og øve. Måten jeg gjorde det på var en litt mer hvorfor-er-det-sånn måte. Ta deg litt tid til å rett og slett prøve deg frem og tenk over det. Sikt nøye og se hva som skjer. Du kommer sikkert til å dø en del i denne fasen men det kan du vel leve med en liten stund ;-) Korriger i forhold til det du gjorde i 1.5. Burde korte inn en del på overgangen ihvertfall! Lykke til!

Lenke til kommentar

du må følge de gule sparks stripene som kommer.

 

ser ut som stjerneskudd, da du sprayer må du følge med hvor kulene går hen og dra nedover slik at de treffer rundt der fienden er.

 

det er kunsten spraye iaf.

nå kan jeg kontrollere en ak spray bedre enn colt, den er rett og slett mye mere presis og forutsigbar syntes jeg.

 

¨når du burster må du aime bra, du må være sikker på at siktet er rett på hodet til fienden, så burser du samtidig som du drar nedover litt.

hvis du burster + drar nedover nok kommer headshotsa av seg selv.

 

hvis du hadde bra aim i 1.5 burde det ikke være no problem å aime i 1.6, du må bare lære deg recoil og randomizerne på alle våpen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...