Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Hostelaffæren:

 

Slående argumenter. "Alle"? "Den sugde"? Nå skal jeg gi debatten litt nyanse:

 

Hostel

 

En trio backpackere havner i et slemt, europeisk land.

 

Det er sjelden jeg virkelig syns en film er guffen å se på. Saw-filmene klarte det ikke, denne klarte det. Hostel fungerte veldig godt som en spenningsoppbygger, sjokkhorror og thriller (i kronologisk rekkefølge). Starten bygger opp en guffen stemning sakte, men sikkert. Når først det inntreffer noe, kommer det som et skudd. Det er en ting denne filmen har med som jeg syns er eklest i verden, men jeg skal ikke si hva det er. Thrilleren filmen blir er helt knall. Jeg satt som spikret til stolen med øynene åpnet med fyrstikker. Ovasjoner! Jeg trodde dette bare kom til å være nok en dum, amerikansk grøsser, men det er bare å ta av seg hatten. Strålende stykke film!

 

5/6

6350611[/snapback]

6844409[/snapback]

 

Ærlig talt, det var snakk om et par morsomme scener. Filmen var jo helt ræva

Endret av co2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå skal jeg være litt direkte og frekk:

Artig det der at virkelig elendige filmer kan være bra i andres øyne!

Det er fakta at filmen ikke fortjener mer enn terningkast 1, til nød 2.

6844629[/snapback]

 

Dette tror jeg er det mest trangsynte jeg har lest på forumet siden JoachimR var aktiv poster.

Lenke til kommentar

Nå ser jeg lite tv, men det er for det aller meste Animal Planet, National Geographic og Discovery det går i når jeg først setter meg foran kopekassa, men tror at det kan forandre seg nå. Blir spennende å se, og jeg avventer de store forhåpningene, men tror dette kan bli bra ja.

Lenke til kommentar

Tja, "Andre filmer som vil være å se i premiere-uken er «Karate Kid - Sannhetens Øyeblikk», «Big Daddy» med Adam Sandler, skrekkfilmen «I Know What You Did Last Summer» og Mel Brooks' komedie «Robin Hood - Helter i Strømpebukser». Så de legger vel ikke opp til så veldig høy kvalitet på filmene...

Lenke til kommentar
Tja, "Andre filmer som vil være å se i premiere-uken er «Karate Kid - Sannhetens Øyeblikk», «Big Daddy» med Adam Sandler, skrekkfilmen «I Know What You Did Last Summer» og Mel Brooks' komedie «Robin Hood - Helter i Strømpebukser». Så de legger vel ikke opp til så veldig høy kvalitet på filmene...

6848736[/snapback]

 

Du forventer at hver film skal være Oscar-kandidater?

 

Greit med litt hjernedød underholdning av og til også, vettu.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...