Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Godt mulig det! - Opplyste om at jeg kom til å være direkte og frekk.

Pleier som regel ikke å skrive slike kommentarer, men følte ikke for å bruke noe særlig lengre tid på å diskutere denne filmen.

Grunnen til at jeg mener at denne filmen er dårlig uansett hva andre synes er at den rett og slett har så mange dårlige punkter i seg at den aldri vil kunne få mer enn terningkast 2 av en vettug anmelder.

bla bla bla masse svada

6851079[/snapback]

Hvem er du, som bestemmer hva andre mennesker skal synes om en film?

Lenke til kommentar
Så  Kiss Kiss Bang Bang på Rimi til 79,- . Er den verdt bryet?

6851421[/snapback]

 

Verdt bryet, artig underholdning med litt ålreit vri på "fortelleren" og mange morsomme småvitser gjennom hele filmen.

6851899[/snapback]

Absolutt verdt å kjøpe til den prisen. Bra film med en del kule replikker. Men setter ikke noe særlig pris på meta-film delen. Vet ikke helt hvorfor, synes det sjelden gjør seg bra. Likte det ikke da Erlend Loe prøvde seg på det med Volvo Lastvagnar boken sin heller.

Lenke til kommentar

Meta-konseptet innenfor det meste feiler, hvis det ikke er gjennomført. Jeg synes akkurat KKBB var en fin utførelse, men både i bøker, filmer og sanger synes jeg det ofte blir uoriginalt. Når en artist omtaler sangen han synger i sangen, blir det tåpelig; når bøker snakker om å skrive boken som nå leses blir det som oftest unødvendig forvirrende, men akkurat med KKBB så var Downey akkurat riktig til fortellerrollen. Han passer på en måte så dårlig inn i miljøet at det blir nesten som en hvermann som forklarer en situasjon som kun består av bisarre karakterer og mennesker/situasjoner man aldri ville truffet selv. Innstillingen hans er det som gjør konseptet vellykket, i mine øyne.

Lenke til kommentar

Kjøpte Mission Impossible i spesialutgave på jobben for en uke siden. I et glinsende, tøft sølvcover. Imorges ringte en kompis å ville se film og jeg tenkte at det da passet ypperlig å se den. ;)

 

Alt ble plutselig litt bedre da han hadde fått seg nye høyttalere fra Cerwin Vega!, og filmen ble sett på prosjektor. FETT! :D

Lenke til kommentar
Jeg burde vel kanskje gjøre sånn.

 

Young Frankenstein

Blazing Saddles

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Space Balls

osv

 

De to første er jo flere hakk over alle de andre og er fremdeles to av mine favoritt filmer når det kommer til komedier. Og det er vel litt sånn med Mel Brooks enten så liker man humoren til mannen eller så gjør man det ikke, personlig så digger jeg den :)

6849619[/snapback]

Spaceballs er jo bra. "You've catched their stunt doubles!"

Lenke til kommentar
Blir nesten sjokkert over å se folk snakke til dels negativt om Spaceballs.

 

Nå må jeg drikke meg full imorgen og se den igjen. Genial film.

 

Ohhhh, your helmet is so big! :wee:

6852521[/snapback]

 

Takk, takk.

 

Spaceballs er en film jeg aldri bil lei av å se. Faktrisk ser jeg skjelden komedier mer en 2-3 ganger hvis jeg liker de, men Spaceballs har jeg sikkert sett over 10 ganger. En genial film med et manus som er fylt av geniale sitater fra ende til annen.

 

 

Who are you?

Barf!

Not in here Mister, this is a Merchedes!

There's only one who dare to rasberry me.

Lonestar!

Lenke til kommentar
LOL det er jo faktisk tidenes scene. Hvis fisketankrestauranten ikke var tåpelig, så er ikke den tåpelig. For å sitere Anthony Hopkins:

Mr. Hunt, this isn't mission difficult, it's mission impossible.

6853053[/snapback]

Hva var tåpelig med fiskeresaurantscenen?!?!

Bortsett fra at akvariumet tydeligvis hadde plass til et par millioner liter vann da altså.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...