Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer nok en "The Mummy" film, med Brendan Fraser. Warner Bros har sagt seg villig til å finansiere filmen "The Bucket List" (Morgan Freeman og Jack Nicholson).

Har oppdatert kinoguide-tråden.

Ikveld er jeg hjemme alene og har tenkt å kose meg med en film. Står vel mellom Hostel, Firewall og Underworld Evolution. Blir mest sannsynlig Hostel.

Skrevet
Kommer nok en "The Mummy" film, med Brendan Fraser. Warner Bros har sagt seg villig til å finansiere filmen "The Bucket List" (Morgan Freeman og Jack Nicholson).

Har oppdatert kinoguide-tråden.

Ikveld er jeg hjemme alene og har tenkt å kose meg med en film. Står vel mellom Hostel, Firewall og Underworld Evolution. Blir mest sannsynlig Hostel.

6825645[/snapback]

Hva med å se alle ? :)

Skrevet
Snakes on a Plane høres helt rævva ut når jeg hører tittelen. Men etter alt jeg har lest så virker den veldig bra. Den skal ses!

6824094[/snapback]

Burde vel være omvendt? Tittelen er jo genial.

Skrevet
Jeg synes begge navnet og konseptet er geniale. Det eneste negative med filmen er anmeldere som ikke forstår seg på filmen og gir den dårlig karakter. Tullinger.

6826612[/snapback]

Har du sett filmen?

Skrevet

"There's mother fuckin' snakes on the mother fuckin' plane!" :wee: Gleder meg

__

Clerks II var seriøst enormt artig. Helt utrolig dialoger, fem tomler oppi rompa på Kevin Smith! Porchmonkey 4 life

Skrevet

Kom hjem nå nettopp, var i byen og så på "United 93".. UTrolig bra film! Selv om det er irritertende av og til å se på filmen mens filmen "rister" hvis noen skjønner hva jeg mener? Ellers er alt utrolig bra.. Liker det jeg så uansett :)

Skrevet
Jeg synes begge navnet og konseptet er geniale. Det eneste negative med filmen er anmeldere som ikke forstår seg på filmen og gir den dårlig karakter. Tullinger.

6826612[/snapback]

Har du sett filmen?

6827057[/snapback]

Trenges ikke. Jeg er allerede filmens største fan.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...