Gå til innhold

VG Nett: Konsollkrigen trappes opp


Anbefalte innlegg

Nintendo eller Sony kommer til å vinne neste generasjon, og MS kommer til å tabbe seg ut fordi de går fra å ha den teknologisk mest avanserte konsollen til å ha en konsoll de kan tjene penger på og det kommer til ikke alle PC-fansene som har kjøpt X-box denne generasjonen til å like i det hele tatt. MS kommer til å skuffe stort.

Om Nintendo eller Sony kommer til å vinne kommer ann på hvor revolusjoner Revolution blir.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er var det mye å ta i :) Blir ikke så mye forum aktivitet på en stakkars soldat, men vi prøver..

 

Som så ofte før så er jeg 110% enig med Nev...Jeg er har ikke noe imot Xbox, og erkjenner at den har bedre grafikkmuligheter til spill enn Ps2..Også har den noe tåpelig online surr... Er det DERFOR en kjøper konsoll?

 

SVAR: NEI

 

Jeg gikk til anskaffelse av Ps2 pga 1 ting.. Final Fantasy... Og har senere hatt mange godstunder med MGS og GT (GT bare med multiplayer og fyll dog ;)) Hittill har jeg ikke sett ET spill fra xbox som har fått meg til å hoppe i stolen, og latt kjøpetrangen trenge seg på.. Rett og slett av den grunn at jeg har alt jeg trenger i Ps2..!

 

Ontopic: Angående fremtidens konsoller tror jeg det blir meget så gjevnt.. Men for min del så vil Sony og Nintendo ragge høyest, basert på titler de har hatt før.. Og kjenner jeg spillmarkedet rett, så vil vel flere tittler komme på flere konsoller, og når konsollene kommer ganske så likt, så kan en jo tenke seg selv :p

 

...En siste ting.. Zelda skal ikke være tegneserieaktig.. Zelda skal være mørkt! :D Det nye ser lovende ut!

Lenke til kommentar

Hva i all verden skal vi med konsoller som er bakoverkompatible?

 

Kjøper man ikke en ny konsoll fordi man ønsker seg en oppdatert opplevelse? Hvis det er så viktig at du kan spille de gamle spillene dine, ja så ikke kvitt deg med den gamle konsollen da.

 

Det eneste spillet jeg har ønske om å spille fra ps1 er Vandal Hearts 1&2...

Lenke til kommentar

Det som er litt pussig er at IBM og ATI sannsynligvis skal lage hardware til alle tre konsollene, jeg er litt spent på hvilke forskjeller vi ser i specs.

 

Holder en knapp på Revolution, for min del. Jeg elsker Nintendo-spill most of all...

 

Blir vel den som markedsførere seg mest som vinner, ikke nødvendigvis den som har best spill/hw. Det er en grusom verden vi lever i :cry:

 

ps. WindWaker har en bra Zelda-stil, det skal være litt happy og barnslig, syntes jeg. Er jo ikke akkurat Resident Evil dette her

Lenke til kommentar

Litt uenig med deg der altså tankebug..

 

Jeg mener Zelda skal være litt mørkt og "små-skummelt" :)

 

WindWaker ble litt for lys for meg altså.. Men det passer vel sammen med det at Link er barn osv.. Så fort han blir 'teen' så blir ting mer alvorlig ;)

 

(Det samme mener tydligvis nintendo formannen)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...