Gå til innhold

Man trenger ikke det nyeste


PoWit

Anbefalte innlegg

De fleste gamerne snakker hele tia om at de trenger de beste grafikkortene som 9800XT og X600 osv.

 

Men med mitt 2 år gamle Radeon 8500 64 MB ram funker alle spill helt yppelig! Jeg kjører 1024 i oppløsning og i cs har jeg 72fps til vanlig og 50-60 i smoke. Jeg merker heller ikke noen antydninger til lagg eller etterslep når jeg prøvde far cry.

 

Så er det virkelig vitsi med det aller nyeste?? :love: ATi Radeon 8500 :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan glatt få mere FPS i CS så lenge resten av PC-en din er brukbar.. Antar at du ikke har deaktivert Vsync(Vsync gjør slik at FPS og HZ synkroniseres.. Har du 1024x768 i 75 HZ så vil FPS'n din ligge rundt 75.)

 

Det nyeste er ikke nødvendig men et Radeon 9800 Pro som nå er så synsykt billig er et godt kjøp!

Lenke til kommentar

Trådstarter ditt Radeon 8500 kort støtter bare DirectX 8. Det betyr at du vil ikke kunne få like bra grafikk som oss med nyere kort selv om du setter ting på max i spilla dine. Du har vel heller ikke anti-aliasing og anisotropic filtering på heller...

 

Men ditt kort holder i massevis til CS :!: :D:p

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

Ai Ai, dristig innlegg av trådstarte, på forumet her anbefales jo minimum 9800 ultrapro, p4 3.ghz, AMD64 3200 ja og ikke minst 1024 DDR3200 ram, ellers får jo windows xp "broplemer" :dribble: , ja for selv 512 mb er jo for lite til windows :innocent: + + + , ja og ikke minst 200 gb HD til selv en bestemor som legger kabal...

 

:D

Lenke til kommentar
Ai Ai, dristig innlegg av trådstarte, på forumet her anbefales jo minimum 9800 ultrapro, p4 3.ghz, AMD64 3200 ja og ikke minst 1024 DDR3200 ram, ellers får jo windows xp "broplemer" :dribble: , ja for selv 512 mb er jo for lite til windows :innocent: + + + , ja og ikke minst 200 gb HD til selv en bestemor som legger kabal...

 

:D

hehe. Sant det der :!:

Lenke til kommentar
Trådstarter ditt Radeon 8500 kort støtter bare DirectX 8. Det betyr at du vil ikke kunne få like bra grafikk som oss med nyere kort selv om du setter ting på max i spilla dine. Du har vel heller ikke anti-aliasing og anisotropic filtering på heller...

 

Men ditt kort holder i massevis til CS :!: :D:p

Hmm... kortet hans burde støtte AA og AF, det gjorde tilogmed det gamle Geforce 2 kortet mitt...

Lenke til kommentar
Skulle jo bare mangle at et to år gammelt skjermkort klarer å kjøre et fem år gammelt spill... :roll:

Punchline :p

 

----

 

Men for å være litt konstruktiv:

 

Hva er egentlig trådstarters poeng? hvis f.eks. jeg skal anskaffe meg et nytt skjermkort, vil jeg såklart velge ett av de bedre....slik at jeg kan spille, eh, de nyeste spillene med mitt ett år gamle kort :p

 

og, ja...man kjøper som oftest bare nytt om man har ett kort som ikke henger med i svingene.

Lenke til kommentar
Hmm... kortet hans burde støtte AA og AF, det gjorde tilogmed det gamle Geforce 2 kortet mitt...

Det sa jeg vel ikke. Les det jeg skrev. Jeg skrev :

Du har vel heller ikke anti-aliasing og anisotropic filtering på heller...

 

Hvordan kan du tolke det som at jeg sa hans skjermkort ikke støtter AA og AF...? :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...