Gå til innhold

R9800 Pro vises som R9800 XT


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hurra :D

 

Nå har Psdata sendt kortet mitt :dribble:

 

Jeg nøler ikke med å flashe når jeg får det jeg ass.. Skal bare sjekke hvordan det klokker med default Msi bios først. Blir nødt til å bruke en bios fra en annen leverandør men Hynix minne i-og-med at Msi ikke har produsert noe fullblods XT-kort..

 

Har nevnt det i en annen tråd, men nevner det også her hvis noen skulle være i tvil ang. dette kortet: Sjekk

folk er happy for dette kortet

Gleder meg som en unge :thumbup:

Lenke til kommentar
Skuffet som i "dårligere enn andre pro-kort"? Eller som i "ikke bedre enn XT-kort"?

Generelt sett, men for å si det sånn, merket ikke så stor forskjell fra GeXcube Radeon 9600XT til MSI Radeon 9800XT.

 

Men det er mulig systemet mitt er flaskehalsen, AMD Barton 2800+ og 1GB PC2700RAM. og VIA KT400 chip.

 

Kanskje på tide med et AMD64-bit system snart :)

Endret av lavizh
Lenke til kommentar
Men det er mulig systemet mitt er flaskehalsen, AMD Barton 2800+ og 1GB PC2700RAM. og VIA KT400 chip.

 

Kanskje på tide med et AMD64-bit system snart :)

Vet ikke jeg ass, i 3dmark2001 er ikke ytelsen sååå mye bedre, men det er jo fordi denne baserer seg på directx 8. I Futuremark 2003 er jo ytelsen nesten bobbelt så bra som et 9600XT kort.

Lenke til kommentar

Lurer på om ikke jeg får altfor lite i 3dmark jeg også :hmm:

 

Kjøpte akkurat ny innmat i maskinen hjemme, innkludert MSI Radeon 9800 Pro.

 

Hardware:

 

Pentium4 3 Ghz Northwood socket 478

Asus P4P800-E DELUXE hovedkort

1,5 Gb med PC3200 minne

MSI Radeon 9800 Pro

 

 

Jeg kjørte både 3dmark 2001 SE og 2003.

 

Fikk 14500 i 2001SE

Fikk 5700 i 2003

 

PS. ingen ting er klokket.

 

Personlig synes jeg dette var litt skuffende.... Jeg installerte også HomeWorld2 siden jeg digger dette spillet og tenkte at nå skulle jeg kjøre det i 1280 med fulle detaljer. Men det hakket en del når jeg prøvde å bevege meg rundt. :(

Jeg har installert Catalyst 4.7 drivere.

 

Få noen meninger på dette? :blush:

Lenke til kommentar

Ja - enig med deg at det der var litt skuff. Spesielt på 3dmark2003.

 

Jeg får rett i underkant av 6100 som beste resultat i 2003 på et MSI K7N2 Delta-Ilsr kort, barton 2500XP, 2x512 apacer brikker i dualmode og et MSI R9800Pro - men da er skjermkortet klokka opp litt...

 

Rart at du får så lite...

Lenke til kommentar

Har så vidt fått testet Msi-kortet nå...

 

Grunnen til at jeg kjøpte dette kortet var pga. klokke-egenskapene, men må si meg missfornøyd med dem :no: Leste i review'en til overclockers.co.nz at de hadde hatt det stabilt ved 479Core/783Memory med stock-kjøler(!) det kan jeg bare drømme om.. ligger vel rundt 390Core/720Memory selv, kan ikke si at det akkurat er vågalt :roll:

 

Men ellers, er jeg fornøyd med kortet som et pro-kort..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...