Maaze Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Hei! Jeg lurer på hva denne beskjeden egentlig sier, og hva virtuelt minne er, samt hva jeg kan evt. gjøre for å forhindre for lite virtuelt minne. På forhånd takk
px Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 (endret) Virtuelt minne: Når du går tom for faktisk minne (ram) bruker windows plass på harddisken som minne. Inntillingene dine for hvor mye plass som kan brukes på dette har vel blitt overskredet. Kjøp deg mer ram, så slipper du å bruk virtuelt minne, øk mengden virtuelt minne windows kan bruke hvis du ikke gidder bruke penger på ram (men virtuellt minne er treeegt). Eller la være å kjøre så mange programmer/ ha så mange vinduer åpne samtidig. Endret 3. juli 2004 av petter;
Syar-2003 Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Kanskje du skal titte på denne : http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;en-us;308417 Ellers er et google søk på problemet her : http://www.google.com/search?sourceid=navc...+memory+too+low Det skal egentlig kun være å spesifisere max størrelsen på din paging fil til auto eller stor nok. Stasjonen den ligger på må også selvfølgelig ha plass til å la den vokse hvis du har windows managed pagefile . ...
endrebjo Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Virtuelt minne: Når du går tom for faktisk minne (ram) bruker windows plass på harddisken som minne. Inntillingene dine for hvor mye plass som kan brukes på dette har vel blitt overskredet. Kjøp deg mer ram, så slipper du å bruk virtuelt minne, øk mengden virtuelt minne windows kan bruke hvis du ikke gidder bruke penger på ram (men virtuellt minne er treeegt). Eller la være å kjøre så mange programmer/ ha så mange vinduer åpne samtidig. Mitt virituell minne ble fullt på en-eller-annen side i babethreaden (Skal legges til at jeg bare har 192MB RAM da )
Syar-2003 Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Mitt virituell minne ble fullt på en-eller-annen side i babethreaden (Skal legges til at jeg bare har 192MB RAM da ) :!: Babethreaden har jo sinnsykt mye svære bilder da , som prefetches via browseren .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå