Gå til innhold

Hva leser du nå og hvordan går det liksom


Anbefalte innlegg

The Rule of Four av Ian Caldwell og Dustin Thomason

Den kalles "The Da Vinci Code for people with brains, og er kjempegod så langt. Bedre skrevet enn DVC, og mye mer intelligent.

Jeg fant denne igjen hin dagen og leste den ferdig igaar. Ikke like bra som jeg hadde haapet, den tapte seg virkelig saa snart man innsaa at det ikke var saerlig interessant aa lese om hva karakterene holdt paa med naar de ikke holdt paa med Hypnerotomachia. Det eneste interessante var det som handlet om Hyp., enten det var historien rundt den eller de forskjellige gaatene og kodene rundt den. Boken anbefales, men ikke forvent alt for mye.

Da Vinci-koden er hakket bedre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leser nå The Hitchhikers Guide to the galaxy, er nå på bok nummer to, altså The Restaurant at the end of the Universe og Zaphod, Arthur & co. er i Desario Hotblacks stuntbil som skal gå på en planet der Disaster Area skal ha konsert. Veldig artig, da de spiller så høyt at de ofte spiller fra en annen planet fordi det er så høyt.

Lenke til kommentar
Sitter å leser Den komplette Haikerens Guide til Galaksen av Douglas Adams, fantastisk god bok.

 

Er på side 372 av 830 ... må forte meg å lese den ut før filmen kommer på norske kinoer.

 

Gler meg ! :dribble:

Best du leser ut boka ja, filmen er ikke mye å glede seg til, skaff heller DVD'en med TV-serien.

Lenke til kommentar
Startet på Rød Storm at Tom Clancy i sommer. Er på side 650 av 800. Bra bok hittil.

Likte den jeg også :)

 

Sitter selv med Teeth of the Tiger av samme forfatter. Synes den er veldig bra, men nå er jeg rimelig hekta på Tom Clancy da så har vel kanskje et heller subjektivt syn :p

Lenke til kommentar
Sitter å leser Den komplette Haikerens Guide til Galaksen av Douglas Adams, fantastisk god bok.

 

Er på side 372 av 830 ... må forte meg å lese den ut før filmen kommer på norske kinoer.

 

Gler meg !  :dribble:

Best du leser ut boka ja, filmen er ikke mye å glede seg til, skaff heller DVD'en med TV-serien.

jeg driver på og moter meg opp til og starte på boka ;) kjøpte den komplette saken for noen uker siden , har sett den gamle tvserien , den er genial

 

regner med at alle vet at boka er basert på eg radiohørespill fra britisk radio

Lenke til kommentar
Hvorfor mener du at TV-serien er forferdelig? :dontgetit:

Jeg syns ikke produksjonen var spesielt god. Med unntak av hovedrolleinnhaverne var ikke skuespillerprestasjonen noe å skryte av heller. Da jeg så de første episoden hadde jeg leste de to første bøkene. Bøkene digget jeg, TV-serien var så kjedelig at jeg ikke gadd å se dem alle.

Lenke til kommentar
Hvorfor mener du at TV-serien er forferdelig? :dontgetit:

Jeg syns ikke produksjonen var spesielt god. Med unntak av hovedrolleinnhaverne var ikke skuespillerprestasjonen noe å skryte av heller. Da jeg så de første episoden hadde jeg leste de to første bøkene. Bøkene digget jeg, TV-serien var så kjedelig at jeg ikke gadd å se dem alle.

For meg så var mye av sjarmen med tv-serien hvor elendig det var laget :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...