Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kur mot kviser?


Potetdamen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlige erfaringer viser at mat med slemt fett og mange tomme kalorier gir fet hud.

Som "Aunt Mable's cup cakes". Men dette er vel veldig individuelt, noen tåler mye fet mat, andre ikke. Noens nyrer gjør jobben i tarmen, mens hos andre blir gjobben gjort i huden som en her før meg skrev.

Endret av KristianG
Lenke til kommentar

hvorfor ikke bare skrive at overlege på hudavdelingen ved Rikshospitalet sier det?

 

Det er jo mye mer effektivt enn å bare si "BEVIST PÅ TV!"

 

Du må bruke kildene dine bedre:)

 

MEN, nå sier jo overlegen at: det er ingenting feil du gjør selv som fører til uren hud, det er primært arvelig.

 

Dette betyr jo at det ikke BARE er arvelig.

 

:ph34r::ph34r::ph34r::ph34r: Mystisk :ph34r::ph34r::ph34r: :ph34r:

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar

Det er riktig det matias sier at det også er veldig induviduelt til en viss grad. Det er ikke riktig at mat ikke spiller inn, det har jeg jo allerede sagt en del om.

 

Leste du alt jeg linket til da ? tipper jeg du ikke gjorde.

 

Kosthold spiller en rolle jo, har jo allerede forklart en liten del om det, det er jo synd at du er så uvitende og skrå sikker på dette, akkurat det jeg har snakket litt om ang hudleger og div som er såpass ignorante og leder folk bort fra mulige løsninger.

 

Og å si at de er dumme hvis de har på linkene og ikke tror på det, lol, hva er du da. Du burde lese i den linken jeg legger til nå du.

 

Den siden jeg linket til er litt svær med veldig mye stoff så her er en ny link på samme side bare en annen plass for alle som er interesert i ekte fakta om acne HER

 

Får håpe dere er lese lystne, for kan vise seg og vær så absolutt verdt det :)

Endret av AllColer
Lenke til kommentar
Vannbasert rensing, god rensing av huden og sunn kost er gode råd for alle som ønsker en fin hud.

Ikke alle som er enige med deg Raste.

 

Jeg mener det er også bevist på tv.... Skjønn litt da;)

Jeg så på TV-shop at jeg kan bli like stor som Arnold var i sine yngre dager ved å bruke "PROABS", det er bevist på TV!

Endret av Matias
Lenke til kommentar
Scott Mathiesen hudvann, (som tørker ut kvisene), fungerer veldig bra. Hvis du bruker denne hver kveld og hver morgen, for så å vaske ansiktiget etterpå, hvorpå du påfører Basiron, som er en salve som hjelper for hud med acne.

 

Halp i hvert fall stort for meg da jeg slet med slikt  :thumbup:

7069149[/snapback]

 

omtrent samme som det jeg gjør, bortsett fra at jeg bruker lactacyd som såpe i stedet, og skinoren etterpå, men samme fremgangsmåten. Viktig å bruke rent håndkle og ha rene hender når du påfører såpe.

Lenke til kommentar
Ser da ikke noe galt i det om man har ett problem.. :dontgetit:

Nei, JEG ser ingenting galt med det, men de fleste gutter er for "guttete" til å ville bruke det ;)

 

Litt seriøse tips:

 

1. Rens huden med et rensevann du får kjøpt på apoteket. Det finnes serier med produkter mot uren hud. Gjør dette morgen og kveld

2. Smør på et produkt fra samme serie fra apoteket om kvelden og la det virke

3. Bruk gjerne en uttørkende dekkstift om dagen. Den som ble nevnt tideligere TROR jeg er fra bodyshop. Mener å huske de har en grønn en. Dekkstift får du kjøpt på parfymerier. Spør etter en som er uttørkende.

4. Få sol på kroppen. Dette tørker ut kvisene

5. Drikk mye vann. Dette er sunt for huden

2384608[/snapback]

 

vil bare legge til et par her som kan hjelpe..

 

spis sunt!

spis mye b-vitaminer!

gi kroppen din lufT! :p

det kan være en ide og dampe fjeset ditt i vann med litt olje(som jeg ikke husker navnet på) som du får kjøpt på bodyshop. (stå over vasken og sett på fullt, varmt vann og ta et håndkle over hodet!)

ikke bruk såpe i ansiktet!

ikke vask deg for mye!

bruk en mild barberingskrem!

 

bare litt småtips..:)

 

( det er riktig som mange sier at mye er individuelt, men dette KAN hjelpe!)

Endret av boneraw
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...