Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Crusader er godsang også. Resten av plata er ganske ymse, though..

 

Snasne vokaleffekter. Heavy Metal Thunder (2002) er en annerledes best of-plate, de har spilt inn alle slagerne pånytt med moderne lyd. Så låtene høres mye freshere og nyere ut.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Då er Illusions/Chemical Exposure mykje betre. Alt anna eg har høyrd av Sadus har skuffa etter å ha høyrd den. Særleg vokalen. Syns ikkje den blir psycho nok på dei andre skivene.

8102721[/snapback]

Jau, men jeg snakket om skiver gitt ut mellom 1996 til og med 1999.

8103064[/snapback]

 

D'oh, visste eg vel.

Såg gjennom WMP'en min, alt er ikkje sortert etter årstall, men det eg fant av godthrash mellom 96 t.o.m. 99 er:

 

Meshuggah - Chaosphere

Gehennah - King of the Sidewalk

Forbidden - Forbidden Evil

 

Haha, stussleg. Viser iallefall at eg ikkje høyrer så altfor mykje på thrash.

Lenke til kommentar
Forbidden - Forbidden Evil kom ut 1988 ;)

 

Edit:

Kommer i farta ikke på så mye annet fra den perioden (96-99).

8100671[/snapback]

Strapping Young Lad - City (1997), industriell thrash?

8103523[/snapback]

 

D'oh, igjen. Vurderte å legge til SYL-skiva og, men var ikkje sikker på om den høyrde til der.

Lenke til kommentar
*snip* ... ... ... mektig! :dribble:

8113162[/snapback]

Tviler jeg ikke på. Det utvikler seg utvilsomt bare lenger og lenger vekk fra BM, hvilket IMO er en bra ting. Hadde de nå bare dumpa de utrangerte og åpenbare forsøkene på å irritere kristne, så ville alt vært flott

8113193[/snapback]

 

Ja, du har faktisk helt rett! :hmm:

Lenke til kommentar
Ja, du har faktisk helt rett!  :hmm:

8113201[/snapback]

Men! Dimmu har alltid appelert til meg på den måten at jeg elsker STOR musikk. Musikk som er breiere enn hva man har godt av. Pluss at de sparker rumpe live. Trist at Hellhammer er trommis på de nye greiene. Han har en tendens til å få et normalt sett veldig buldrende instrument til å høres ut som pinneslag i asfalten med anslag fra "miste melpose i gulvet"

Lenke til kommentar
Aghora kommer med nytt album! =D

8112689[/snapback]

Aghora har kommet med et nytt album, har vært i salg en stund.

 

Nok om det.. Saxons nye skiva var ikke så bra, falt litt igjennom etter den fjerde låta, ble litt for/ som AC/DC, trygt og kjedelig, men det lover bra. Må legge til at dette er bedre en Crusader, Innocence is... og Rock the Nation.

Endret av Nisje Olm
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...