Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forumpolitisk innlegg!

 

Hva sier dere til å starte en ny sjangertråd dedikert til metal? Vesentlige, tidligere deler av Backstage inneholder mye annen musikk enn metal ettersom tråden før i tiden egentlig var ment som en generell musikkdiskusjon, som utartet seg til et metalhegemoni. Dette kan gi leserne og brukerne feil inntrykk av tråden og jeg utlyser derfor debatt og en formaning til aktive brukere om at de nå muligens får sjansen til å forfatte og vedlikeholde åpningsinnlegget i en eventuell ny sjangertråd for metal.

 

En ny sjangertråd om metal ("Metal - anbefaling og diskusjon"?) bør inneholde et rikt og informativt åpningsinnlegg. For inspirasjon, ta en titt på sjangertrådene thrash metal og ska, som har glimrende startinnlegg.

 

Hva sier dere? Har noen lyst til å ta på seg dette ansvaret? :)

Lenke til kommentar

Backstage fungerer forsåvidt fint, men problemet er at metal er ganske populært og er dermed tjent med et godt informativt førsteinnlegg for alle - leserne, de mer erfarne og de mer uerfarne brukerne. Tråden gir også et feilaktig bilde på aktivitet rundt metal, ettersom den er den desidert mest populære, aktive tråden med flest antall innlegg (en vesentlig prosentandel av disse innleggene er tross alt dedikert til andre typer musikk).

 

Se på det som en fresh start og sjansen til å være ansvarlig for en potensiell og mest sannsynlig populær tråd :cool:

Lenke til kommentar
Cun om du vil kunne jeg prøve og lage en god og informativ førstepost til den nye metal tråden og sende den til deg over pm  :)

9604002[/snapback]

 

 

Om ønskelig kan jeg ta på meg jobben med å opprette en ny tråd, samt skrive info og holde dette oppdatert. Har et lite bilde om hvordan noe slikt bør se ut. :)

9604028[/snapback]

 

Okei, vil dere kanskje enes om hvem som kan ta på seg jobben? Ellers blir det loddtrekning ;)

 

Flott at folk er interesserte! :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg stemmer for en helt ny tråd, men jeg vil ikke at den skal hete noe så kjedelig som "Metal - anbefaling og diskusjon". Backstage er forsåvidt et ganske bra navn. Kanskje vi kan finne på et nytt morsomt navn til den nye tråden, noe som har med metal å gjøre. Jeg vil også ha det veldig tydelig i førsteinnlegget at Google er en nyttig ting og at det er en egen tråd for sjangerhoring.

Lenke til kommentar

Enig med Olumvolum at Backstage er et fint navn som man forbinder med metall, og det hadde vært mye finere med et slikt navn, enn med bare "Metal - anbefaling og diskusjon".

 

Jeg kan skrive inn forslag hvis jeg kommer på noen i så fall C:

 

EDIT: TRibal89, det var litt sykt at jeg tenkte på det også! :!: Men det er jo et godt forslag.

Endret av Underpants
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...