Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

quoteMetalheart:

 

edit: Jeg er også 14 og liker best Mayhem, Emperor, Satyricon, Immortal og den type metal :)

Slutten på Quoten

 

Da er jeg visst ikke den eneste i min aldersgruppe som hører på det, bare jeg som hører på det på ungdomskolen min, den består av sånn ca 150elever :roll:

 

Onkelen min snakket om et Black Metal Band fra sånn ca 1996-2000 som het imperzium, er det et bra band?

 

Fikk ikke Helt til det med den Quoten :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I Metal: A Headbangers Journey så blir det jo snakket om at en sånn homo artist som ville vise at han var homo kledde seg i lær og sminka seg, kledde seg likt som slike Metal folk da  :hmm: Sier dette litt?

9590099[/snapback]

Det er eit velkjent faktum at Rob Halford i Judas Priest, som begynte heile greia med metalklær, er homofil og at han visstnok kjøpte sceneklærne sine frå fetisjbutikker for homofile, men eg skjønner ikkje heilt kor du vil med dette. :hmm:

Edit: Leif

Endret av raspekaker
Lenke til kommentar
I Metal: A Headbangers Journey så blir det jo snakket om at en sånn homo artist som ville vise at han var homo kledde seg i lær og sminka seg, kledde seg likt som slike Metal folk da  :hmm: Sier dette litt?

9590099[/snapback]

Det er eit velkjent faktum at Rob Halford i Judas Priest, som begynte heile greia med metalklær, er homofil og at han visstnok kjøpte sceneklærne sine frå fetisjbutikker for homofile, men eg skjønner ikkje heilt kor du vil med dette. :hmm:

Edit: Leif

9590170[/snapback]

Ånei! Mente ikke å disse Rob Halford eller noe med innlegget mitt!

Lenke til kommentar
quoteMetalheart:

 

edit: Jeg er også 14 og liker best Mayhem, Emperor, Satyricon, Immortal og den type metal :)

Slutten på Quoten

 

Da er jeg visst ikke den eneste i min aldersgruppe som hører på det, bare jeg som hører på det på ungdomskolen min, den består av sånn ca 150elever :roll:

 

Onkelen min snakket om et Black Metal Band fra sånn ca 1996-2000 som het imperzium, er det et bra band?

 

Fikk ikke Helt til det med den Quoten :blush:

9590118[/snapback]

 

Ja, sånn er det hos meg også. Det er meg og et par andre som jeg ikke kjenner som hører på Black Metal og generelt ekstrem metall. Han ene kompisen min hører litt på Pantera og sånn da, men han liker ikke Black Metal.

 

Jeg blir kalt satanist på skolen stadig vekk og det er fryktelig irriterende når jeg ikke er det. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Dere som hører på BM og lignende, har dere ikke i det minste prøvd å høre på det eldre engang? Dere har gått glipp av enormt mye ved å kun å høre på dette nye og ekstreme. Trykk på linken i signaturen min for å se eksempler på band som er gode og gamle.

9590374[/snapback]

Hører på mye av det gamle, altså starten på BM, slik som Bathory eller Sodom og Destruction. Ingen av de bandene du tenker på har de kvalitetene jeg ser etter i musikk.

 

Typisk for musikk av typen siste Satyricon eller nyere Dimmu Borgir er at de som hører på det stort sett ikke liker BM, men gjerne de siste albumene til nevnte band. Jeg velger å tro at når Satyricon lagde Now, Diabolical så var det for å teste hvem som var de egentlige fansen.

Endret av Griffar
Lenke til kommentar
Folk sier bare til meg, eller til folk rundt meg "Har du hørt det drittet han hører på? Er jo ikke melodi i det" også prøver jeg og forklare det.

Har BTW et veddemål med en kammerat, kan Bullet For My Valentine og Atrytu(?) regnes som Metal? Jeg mener at det er Punk mens han mener at det er metal.

9590323[/snapback]

 

Atreyu heter det. Jeg vil si at det er noe slags punk ja. http://en.wikipedia.org/wiki/Atreyu_(band)

Lenke til kommentar
Dere som hører på BM og lignende, har dere ikke i det minste prøvd å høre på det eldre engang? Dere har gått glipp av enormt mye ved å kun å høre på dette nye og ekstreme. Trykk på linken i signaturen min for å se eksempler på band som er gode og gamle.

9590374[/snapback]

 

Jepp, var dette jeg vokste opp med. Men jeg finner det ikke så veldig interessant lenger. (dog jeg selvfølgelig syns det er veldig bra musikk)

Lenke til kommentar
Dere som hører på BM og lignende, har dere ikke i det minste prøvd å høre på det eldre engang? Dere har gått glipp av enormt mye ved å kun å høre på dette nye og ekstreme. Trykk på linken i signaturen min for å se eksempler på band som er gode og gamle.

9590374[/snapback]

 

Jeg hører på alt fra AC/DC og Led Zeppelin til Black Sabbath til Metallica til Mayhem og Immortal og annen Black Metal. Så du skal ikke komme her og komme her :p

Jeg har vært innom veldig mye av rock og metal og liker det meste jeg hører. Jeg tar både heavy, ekstrem, doom og gammalråkk :D

Lenke til kommentar
Dere som hører på BM og lignende, har dere ikke i det minste prøvd å høre på det eldre engang? Dere har gått glipp av enormt mye ved å kun å høre på dette nye og ekstreme. Trykk på linken i signaturen min for å se eksempler på band som er gode og gamle.

9590374[/snapback]

Eg trur nok at alle som følger litt med på musikk-forumet har oppdaga tråden din, så det er neppe nødvendig å drive med reklame i kvar einaste tråd du kjem over. ;)

Når det er sagt, vil eg absolutt anbefale alle som endå ikkje har gjort det å sjekke ut dei gode, gamle rockebanda. Mykje bra å finne der. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...