Tai`daishar Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 (endret) Hei Jeg hadde noen problemer med mitt Radeon 9700 Pro, masse streker og greier når jeg bootet. Jeg kontaktet ATI direkte da jeg hadde kjøpt kortet brukt her på hw. De sa først at jeg ikke hadde rett på noe garanti da dette kortet ikke var solgt til meg. Jeg svarte med å si at selv om jeg hadde kjøpt produktet brukt så var kortet fortsatt laget av de og det var noe feil med kortet. De svarte med å si at jeg kunne sendte de kortet og de skulle se om de ville gjøre noe med det! Jeg trodde sikkert at jeg kom til å få mitt defekte kort i retur, men det som skjedde var at jeg fikk et 9800 PRO kort tilbake fra ATI i Canada og det etter bare 3 uker! Dette må være noe av den beste kundeservicen jeg har vært borti! Før likte jeg ati, nå elsker jeg de. Og har for første gang i livet blitt en FANBOY! ATI ATI GO GO! Endret 16. juni 2004 av Tai`daishar
Carnifex Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Wow.. det må jeg si. Dette var slett ikke verst. Gratulerer med nytt kort
Tai`daishar Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Skrevet 16. juni 2004 Takk takk Å være fanboy er ikke bra nei men jeg klarer ikke være nøytral når du føler at ATI bryr seg!
IwwY^^ Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Denne typen fanboy er vel ikke så aller ille.. Er verre med de som tror ATi er bedre enn f.eks nVidia fordi de har det selv =) Og tilogmed anbefaler andre å ta samme valget som dem når kanskje det andre valget er likesåbra!
Civilix Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Flott gjort av ATi men noe sier meg at de ikke får så mange direkte forespørsler av den typen...
Zeph Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 var det ikkje ein annan på dette forumet som hadde ein liknande erfaring? Uansett så er det kjempebra av ATI
fredriku Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Virkelig flott gjort, tror jeg skal gjøre det samme hehe, nei, uff, frakt dit koster vel endel?
Tai`daishar Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Skrevet 16. juni 2004 Virkelig flott gjort, tror jeg skal gjøre det samme hehe, nei, uff, frakt dit koster vel endel? Frakt til Canada kostet bare 180 kr eller noe! så det er 180 kr for et Radeon 9800 PRO kort er jeg happy med! Jeg jobber selv i en kundeservice for en av norges største ISP og dette er noe vi vi aldri ville gjort! Det vet jeg veldig godt! *nynner*
tor_erik Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Defekt 9700 Pro byttet med 9800 Pro for 180 kr. i porto? You lucky fella!
chil Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Det er jo det jeg alltid har sagt, hvis du kjøper noe på feks Ebay har du jo garati hos PRODUSENT! så slutt å si at man mister garantien!
Tai`daishar Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Skrevet 16. juni 2004 Det er jo det jeg alltid har sagt, hvis du kjøper noe på feks Ebay har du jo garati hos PRODUSENT! så slutt å si at man mister garantien! Det skal jo sies at hvis de hadde vært påstålige så kunne de nektet meg å fikse kortet. Her er et utdrag fra den første mailen jeg fikk: "As you are not the original purchaser of the card, the warranty for this card is no longer valid. We warrant the card to the original purchaser only." Regards, XXXXXX Customer Care ATI Technologies, Inc. Men de ombestemte seg tydeligvis! Og takk for det!
TDK Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 Imponerende kundesercive fra ATI.... Grattis med nytt kort til røverpris
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå